3 min. čitanja

Za po život opasno i potpuno ilegalno ruglo u Krilu Jesenice traže odobrenje za legalizaciju!

Za po život opasno i potpuno ilegalno ruglo u Krilu Jesenice traže odobrenje za legalizaciju!
Foto: UAE / Youtube / Screenshot

KRILO JESENICE - Ravnatelj Lučke uprave Splitsko-dalmatinske županije Domagoj Maroević hrabro je nadležnom tijelu predao dokumentaciju za izdavanje građevinske dozvole za uređenje luke Krilo Jesenice, pisali su jučer kolege s portala Dalmacije danas.  Inače, ova u potpunosti ilegalna luka, o kojoj je Morski HR pisao u više desetaka članaka, nastala je isključivo divljačkim i u potpunosti ilegalnim nasipanjem smeća u more! Ako postoji išta na Jadranu što treba do temelja ukloniti i krenuti graditi ispočetka, to je ovo hrvatsko i jadransko ruglo, slažu se i naši sugovornici s kojima smo više puta razgovarali na ovu temu.

Ne samo da je ruglo, ekološka bomba, šamarčina državi i njenim građanima, već je najnesigurnija gomila smeća, neucrtana i na službenim pomorskim kartama, neosigurana primjerenom pomorskom signalizacijom i latentna opasnost za plovidbu. Unutar rupe od gomile natovarenog otpada, koju neki zovu lukom, nalazi se pak oko 150 (opet potpuno mimo svakih pravila) natiskanih skupih brodova s apsolutno nikakvim planom evakuacije u slučaju požara ili havarije. Ajmo ponovit još jednom; ravnatelj županijske lučke uprave traži za OVO legalizaciju.

FOTO Pogledajte kako iz zraka izgleda najdivljija luka na Jadranu
Područje Dugog rata, kad je devastacija pomorskog dobra u pitanju, spada vjerojatno u kategoriju najgoreg divljeg zapada na Jadranu. Tome je zasigurno pogodovala i najveća flota malih kruzera, stacionirana u Krilu Jesenice koji, unatoč činjenici da imaju više od 200 brodova - nemaju…

Ono što zabrinjava je činjenica da se pritom kapacitet luke neće povećavati, već bi trebala ostati u istim gabaritima.

Razumljiva je, doduše, težnja Kriljana da imaju svoju luku, šireći na silu svoju flotu, razvalili su podmorje i u potpunosti devastirali svoju obalu, pohlepno hvatajući svaki metar za svoje skupe brodove, no način na koji to rade neupariv se s iti jednim jedinim pravilnikom ili zakonom u državi.

No, ipak, postoji nekakav "projekt uređenja kompletne luke" koji, zamislite, uključuje i uređenje dva nelegalno nasuta lukobrana! Projekt vrijedi 8 milijuna kuna, a kako će, pobogu dobiti ikakvu dozvolu, to će biti doista zanimljivo pratiti.

I dok Državni inspektorat s pravom ruši vikendice nekakve tročlane obitelji u Istri, ali i sve druge koje - nemaju dozvole za ikakvo postojanje, pa najavljuju i ravnanje sa zemljom ruglo Stipe Latkovića u Vruji, po kojoj pobogu logici ovu opasnu i apsolutno ilegalnu gomilu smeća itko normalan može legalizirati?

Poslali smo upit svim relevantnim institucijama, pa i onima koje trenutno imaju najšarenije medijsko perje oko rušenja ilegalno sagrađenih objekata diljem hrvatske obale. Odgovore ćemo objaviti, čim ih dobijemo.

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

Za po život opasno i potpuno ilegalno ruglo u Krilu Jesenice traže odobrenje za legalizaciju!
Ravnatelj Lučke uprave Splitsko-dalmatinske županije Domagoj Maroević hrabro je nadležnom tijelu predao dokumentaciju za izdavanje građevinske dozvole za uređenje luke Krilo Jesenice. Inače, ova u potpunosti ilegalna luka, o kojoj je Morski HR pisao u više desetaka članaka, nastala…
Ministarstvo mora će novim Pravilnikom uvesti red u lukama
Flota iz Krila Jesenica kod Splita, najveća je turistička flota na Jadranu, 150 brodova vrijedi više od 200 milijuna eura, zapošljavaju 2 tisuće ljudi, uglavnom domaćih. Godišnji bruto promet im je gotovo 320 milijuna eura, a porez oko 30 milijuna eura. Ipak, suočili su se s problemom koji im je

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.