2 min. čitanja

Talijanskim agentima i medijima posebno predstavljena Zadarska županija

Talijanskim agentima i medijima posebno predstavljena Zadarska županija
Foto: Boris Kačan

ZADAR – Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji u suradnji s Turističkom zajednicom Zadarske županije održava virtualnu prezentaciju namijenjenu talijanskim turističkim agentima i B2B medijima koja je okupila više od 60 sudionika. Tema virtualnog susreta je predstavljanje ukupne turističke ponude Hrvatske, s posebnim naglaskom na ponudu Zadarske županije, kao i informiranje o nacionalnoj oznaci sigurnosti Safe stay in Croatia i svim mjerama koje se provode za siguran boravak turista na destinacijama.

– Dok čekamo na potpuno otvaranje Italije i mogućnost nesmetanih putovanja, aktivnosti poput virtualnih prezentacija idealna su prilika da, u suradnji sa županijskim turističkim zajednicama, prezentiramo turističku ponudu hrvatskih regija kojima je Italija jedno od važnijih tržišta. U ovim neizvjesnim vremenima vrlo je važno održavati prisutnost i vidljivost na tržištu te kontinuirano komunicirati sve aktualne informacije partnerima i medijima – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić dodavši kako na talijanskom tržištu uskoro kreće informativna kampanja Safe Stay in Croatia, nakon čega će uslijediti B2B kampanja u specijaliziranim turističkim medijima, a zatim i glavna pozivna kampanja talijanskim turistima.

Okupljene partnere i predstavnike medija pozdravio je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

– Dobra očekivanja s tržišta Italije za ovu sezonu temelje se na povratnim informacijama glavnih partnera s talijanskog tržišta, kao i na najavama novih brodskih i aviolinija koje će ove sezone povezivati Hrvatsku i Italiju – izjavio je Staničić.

Prezentacija potencijala Zadarske županije talijanskim agentima i medijima posebno je fokusirana na tri proizvoda i to outdoor, nautiku i gastronomiju.

– Italija je uvijek bila naše vjerno tržište koje je nažalost protekle godine bilo najviše pogođeno epidemijom, a za koje ipak očekujemo dobar odaziv ove godine. Talijani izuzetno cijene našu razvedenu obalu i predivan arhipelag. Zainteresirane partnere ovom smo prilikom podsjetili na naše adute te upoznali s ponudom raznih doživljaja koji se mogu iskusiti u raznim dijelovima županije. Nautika, odnosno otoci, posebni interesi s naglaskom na gastronomiju, kapaciteti te razni alati putem kojih svojim gostima olakšavamo organizaciju boravka, samo su neke od istaknutih tema. Izuzetno nas veseli i ulijeva optimizam veliki interes koji su partneri iskazali za naše destinacije, što dokazuje i ovaj virtualni susret izjavila je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

Vezano za prometnu povezanost, uz međunarodnu trajektnu liniju Zadar – Ancona, od 24. srpnja do 29. kolovoza 2021. brzi brod turoperatora Gomo Viaggi kapaciteta 374 sjedala povezivat će Pesaro i Cesenatico s Malim Lošinjem i Novaljom te Cesenatico s Rovinjem. Brod će u srpnju prometovati tri puta tjedno, a u kolovozu četiri puta tjedno. Isti partner potvrdio je kako će u kolovozu zadržati i avioliniju iz Ancone za Split, a tu su i druge linije kompanija kao što su easyJet, Volotea, Ryanair i Vueling, koje će hrvatske zračne luke povezivati s Rimom, Milanom, Napolijem, Barijem, Palermom i Venecijom. Također, tvrtka za krstarenja MSC Crociere od lipnja 2021. ponovo kreće s putovanjima, a u njihov je program uključena i Hrvatska. Planira se kako će njihovi kruzeri iz Venecije, Trsta i Barija imati zaustavljanje u Dubrovniku, a oni iz Venecije i Barija i u Splitu.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.