2 min. čitanja

Ryanair bez obavijesti ostavio putnike u Rijeci

Ryanair bez obavijesti ostavio putnike u Rijeci
Foto: Pixabay

Niz neugodnosti doživjeli su jučer putnici riječke zračne luke koji su trebali poletjeti kompanijom Ryanair za London i Brussels. Do planiranog putovanja nije došlo zbog jakog vjetra, no čini se da je glavni problem zapravo nastao – u komunikaciji.

Više desetaka putnika koji su jučer s Krka trebali poletjeti kompanijom Ryanair za London i Brussels izvisilo je zbog jakog vjetra. Kako piše portal Croatian aviation zrakoplov koji je dolazio iz Brusselsa nije mogao sletjeti na krčki aerodrom pa je produžio za Pulu. Tamo je pokupio putnike i po planu se trebao vratiti na krčki aerodrom gdje je također trebao skupiti putnike. No kako se vjetar nije smirivao ni tada, zrakoplov je jednostavno nastavio put Brusselsa bez 30-ak riječkih putnika.

Iz riječke zračne luke tvrde da su obavijestili putnike kako će, u najgorem slučaju, ako zrakoplov ne uspije doći u Rijeku, autobusom biti prevezeni u Pulu i dalje prema planiranom odredištu. No to se nije dogodilo.

Nešto kasnije slična sudbina zadesila je putnike koji su s Krka planirali Ryanairovim zrakoplovom do Londona. Avion je zbog jakog vjetra produžio za Pulu, gdje je pokupio putnike i nastavio prema londonskoj Zračnoj luci Stansted bez riječkih putnika.

Sukladno Uredbi EU 261/2004., u slučaju otkazivanja leta zbog loših vremenskih uvjeta putnici nemaju pravo na kompenzaciju, no imaju pravo na skrb, povrat novca te pravo na preusmjeravanje po sličnim uvjetima na najraniji let do planiranog odredišta. Kako je sljedeći let Ryanaira iz Rijeke za briselski Charleroi tek 07. travnja, putnici će vjerojatno svoje putovanje realizirati iz obližnjih zračnih luka, Zagreba i Zadra, odakle Ryanair također prometuje prema navedenoj zračnoj luci.

Neobično je da putnici nisu dobili nikakvu obavijest putem e-maila o otkazivanju leta i drugim mogućnostima, kao i činjenica da se spominjao dodatni let iz Rijeke ovog ponedjeljka koji bi prevezao putnike do njihovih odredišta, što je bila pogrešna informacija, prenosi portal.

Kako se sve navedeno dogodilo zbog više sile, Ryanair je napravio najpovoljniju opciju za sebe kao avioprijevoznika – otkazao je letove za koje zna da neće morati isplatiti naknadu od 250 eura po putniku i putnicima ponudio sljedeći direktni let što je s poslovne strane očekivan potez. Putnicima se ipak moglo izaći u susret tako da ih se iz Rijeke busevima prevezlo u Pulu odakle bi putovali prema svojim odredištima istog dana uz određeno kašnjenje, no Ryanair to nije napravio zbog dodatnih troškova, ali prije svega kako ne bi ugrozio realizaciju svojih ostalih letova planiranih u nedjelju s upravo tim zrakoplovima.

J.K.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.