3 min. čitanja

HTZ usvojio program za 2021. godinu: “Naglasak na sigurnost, bliska tržišta i domaće goste”

HTZ usvojio program za 2021. godinu: “Naglasak na sigurnost, bliska tržišta i domaće goste”
Foto: Vjeko Begović / HTZ

Danas je održana online 72. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća prihvatili prijedlog Godišnjeg programa rada HTZ-a za 2021. godinu. Uz članove vijeća sjednici je prisustvovala ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić.

– Pokazali smo odgovornost i vodimo brigu o očuvanju turističkog sektora. Zajedničkom suradnjom, uspješno odgovaramo izazovima pred nama, vodeći se mišlju inovativnog, otpornog i održivog turizma. Iako je turistička godina za Hrvatsku započela u ozračju optimističnih najava i pozitivnih pokazatelja siječnja i veljače, pandemija je turistički sektor već u ožujku uvela u vrlo teško razdoblje. Tijekom ljetnih mjeseci imali smo zadovoljavajuće pokazatelje, što potvrđuje i činjenica kako je Hrvatska bila jedna od najuspješnijih destinacija južne Europe i Mediterana.

Hrvatski turistički sektor vrlo brzo se prilagodio situaciji, a naše aktivnosti ciljano smo usmjerili na domaće tržište te odabrana strana tržišta. U cilju unificiranosti i konsolidacije planiranja i izvješćivanja, ali i što kvalitetnije povezanosti HTZ-a s regionalnim odnosno lokalnim turističkim zajednicama, donijeli smo i novu Metodologiju i standarde planiranja temeljene na novoj strukturi zadaća na svim razinama.

Jučerašnjom Odlukom Vlade Republike Hrvatske, pokrenuli smo aktivnosti izrade Strategije razvoja održivog turizma do 2030. godine, a s ciljem što boljeg funkcioniranja turističkih zajednica u procesu smo donošenja Uredbi o namjeni i načinu raspodjele sredstava Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent te Fonda za udružene turističke zajednice za 2020. godinu, koje se trenutno nalaze na e-savjetovanju poručila je ministrica Nikolina Brnjac.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić je naglasio kako je hrvatski turistički sektor u ovoj izazovnoj godini ostvario vrlo dobar rezultat koji daje blagi optimizam za 2021. godinu.

– U ovom je trenutku izvjesno kako će pitanje pandemije korona virusa obilježiti i iduću godinu, pri čemu će čimbenik sigurnosti biti jedan od osnovnih preduvjeta u donošenju konačne odluke o putovanjima. Naše buduće aktivnosti ćemo još snažnije usmjeriti u digitalne kanale promocije i društvene mreže s fokusom na najbliža europska tržišta kojima su hrvatske destinacije lako dostupne cestovnim pravcima, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Italije, Mađarske i dr. Također, s obzirom da u budućnosti očekujemo rast domaćeg turizma u ukupnom rezultatu, planiramo i snažniju promociju turizma i posebnih turističkih projekata namijenjenih domaćim gostima – zaključio je Staničić.

Prema Godišnjem programu rada i financijskom planu za 2021. godinu, u idućoj se godini planiraju ukupni prihodi Hrvatske turističke zajednice u iznosu od oko 285 milijuna kuna, dok će aktivnosti, između ostalog, biti usmjerene na pojačane marketinške i PR aktivnosti kako bi se kompenzirao pad intenziteta marketinških aktivnosti na razini sustava turističkih zajednica. Osim intenzivnijih kampanja usmjerenih generalnoj promociji, navedeno podrazumijeva i dodatno jačanje kampanja i aktivnosti u domeni strateških projekata. Također, u nadolazećem će razdoblju u fokusu biti i daljnje jačanje odnosa s ključnim partnerima, kao i predstavljanje cjelokupne hrvatske turističke ponude s naglaskom na sigurnost te dobru pripremljenost hrvatskih turističkih destinacija u okolnostima globalne pandemije.

Na sjednici su članovi Turističkog vijeća usvojili i prijedlog Izmjena i dopuna Godišnjeg programa rada i financijskog plana u 2020. godini. Naime, zbog globalne pandemije i gospodarskih posljedica došlo je do smanjenja prvotno planiranih prihoda i rashoda Hrvatske turističke zajednice. Dodajmo kako je članovima vijeća predstavljena i informacija o realiziranom turističkom prometu u dosadašnjem dijelu godine u kojem je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, ostvareno više od 54 milijuna turističkih noćenja što predstavlja 50 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.