Tema: turizam i nautika

Unatoč velikom interesu za čarter, u Hrvatskoj se događa povijesni pad cijena najma - Zašto?

Cijene najma plovila u Hrvatskoj, koje su godinama bilježile stabilan rast, od 2023. godine pokazuju trend stagnacije, pa čak i

Najprometnija zračna luka na Jadranu u studenom je bila ona dubrovačka, a slijedi Split

U studenome 2024. ukupan promet putnika u hrvatskim zračnim lukama iznosio je 418 tisuća, što je za 17,2% više

U studenom je Hrvatsku posjetilo najviše Slovenaca, a najviše se noćilo u hotelima

Kao i u studenome 2023., najviše noćenja stranih turista u studenome 2024. ostvarili su turisti iz susjedne Slovenije, i to

Kruzeri u Hrvatskoj 2024. godine - stigle su najbitnije brojke!

U prvih jedanaest mjeseci 2024. zabilježen je porast putovanja stranih brodova za kružna putovanja. U razdoblju od siječnja do studenoga

Na kruzerima 2024. rekordan broj bolesti probavnog sustava

Odmor na kruzerima sve je popularniji, no usporedno s tim nastavlja se širiti jedan negativan trend. Najnoviji podaci Centra za

Britanci napravili listu hrvatskih otoka koje treba posjetiti tijekom ljeta 2025. - rangirali ih od "najgorih" do "najboljih"

Da su Britanci opčinjeni Hrvatskom i našom divnom obalom i nije neka tajna. Svako malo stiže neki novi popis u

Na Silvestrovo je Makarsku posjetilo 1800 gostiju, najviše Slovenaca

Prema preliminarnim i još uvijek ne u potpunosti ažurnim podacima u blagdanskom razdoblju od 24. prosinca 2024. do 1. siječnja

Rekordni turistički Advent u Puli: "Posjetilo nas je 72 posto više gostiju nego lani"

Prema podacima iz Turističke zajednice Grada Pule, za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana od 24. prosinca prošle godine pa do

Rekordna turistička godina za Splitsko-dalmatinsku županiju

Tijekom 2024. godine Splitsko – dalmatinsku županiju je prema podacima iz sustava eVisitor posjetilo 3,8 milijuna gostiju koji su ostvarili

Prihodi od turizma u prvih devet mjeseci 13,2 milijardi eura

Po podacima Hrvatske narodne banke (HNB), u prvih devet mjeseci 2024. godine prihodi stranih turista iznosili su 13,2 milijarde

Kampanja "A di se ti sidriš" cijele je godine podsjećala na strašne posljedice koje čovjek može prouzročiti u morskom ekosustavu: "Pritisci na Jadransko more su stvarnost!"

Kampanja koju je provodila udruga Sunce nije bila samo pitanje o tome gdje se tko sidri, već i poziv na

Nova promidžbena brošura “Doživi Ugljan”

Turistička zajednica Općine Preko tiskala je novu promidžbenu brošuru “Doživi Ugljan” na 58 zanimljivih stranica. - Na novoj brošuri, koja

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.