3 min. čitanja

Švicarac pokušao prevariti Jadroliniju prije odlaska iz Splita za Hvar?

Švicarac pokušao prevariti Jadroliniju prije odlaska iz Splita za Hvar?
Foto: Čitatelj / Dalmacija danas

SPLIT / STARI GRAD – Čitatelj iz Staroga Grada na otoku Hvaru jučer je putovao iz Like u Split, potom trajektom od Splita do otoka. Na njegovu žalost, nije sve prošlo kako je planirao, a poprilično se namučio oko pronalaska gata s kojeg trajekt isplovljava, piše Dalmacija danas.

Ipak, najveći problem nastao je zbog Švicarca koji ili nije znao da je morao kupiti dodatne karte za bicikle ili je pokušao prevariti Jadroliniju, pa se na polazak čekalo duže nego inače.

Prenosimo njegovu priču.

“Živim na otoku Hvaru i ne mogu, a da se nekome ne obratim sa ovim jer je stanje sa povezanosti sa otocima sve gore i gore. Naime jučer u subotu 26. lipnja došao sam u Split iz Like.

Samim ulaskom u luku počela su iznenađenja. Kroz cijelu trajektnu luku izvode se radovi, u stvari barem je pola luke ograđeno kao da se izvode radovi. Dolaskom na gat sv. Petra vidim cijeli gat pun brodova i vidim da nema mjesta za trajekt. Čitam na displeju da za Stari Grad ide trajekt Zadar u 17 sati sa gata br. 17. Ispred mene već nekoliko automobila sa stranim tablicama traži gat br. 17. Nemamo koga pitati jer nikoga nema u blizini od službenih osoba.

Izlazi iz kućice neka djevojčica u bijelom, valjda “bobi” i kazuje jednome ispred mene prema gatu gdje je carina. Aha znači na carini smo. Tamo je br 17. Vozim do tamo. Nema nigdje ničega što bi vas usmjerilo da je tamo gat br. 17. Ok, dolazimo tamo i neki kojemu na majci piše privezivač-slagač nam pokazuje gdje ćemo se parkirati. Eto bogu hvala došli smo do mjesta gdje ćemo se ukrcati u trajekt. I oko 16 i 30 počinje ukrcavanje. Prvo idu mala auta a kasnije kamper, kombiji, kamperi i sva malo veća vozila. Gledam nešto iz daleka stalo se sa ukrcajem.

Foto: Čitatelj / Dalmacija danas

Neki od posade pregovara nešto sa vozačem osobnog automobila švicarskih tablica. Ne razumijem što se događa. Do njih dolazi još jedan od posade sa metrom u rukama. Mjere auto Švicarcu. Shvaćam što se događa. Švicarac je pokušao prevariti Jadroliniju. Vidim iza auta dvije bicikle na nosačima i pretpostavljam da Švicarac za njih nije kupio kartu nego samo za osobni automobil. Stavljaju ga u stranu i muški Švicarac odlazi prema gatu sv. Petra nadoplatiti kartu za te dvije bicikle koje vise. Švicarka ga čeka na suncu.

Ostali se ukrcavaju uredno. Mjere još neke koji su im sumnjivi po dužini, ali sve ih propuštaju. Izgleda da ti drugi ipak nisu pokušali prevariti Jadroliniju. Ukrcaj se bliži kraju.

Ispred mene dva auta njemačkih tablica koja vuku glisere na trajleru. Mjeri im revna posada trajlere. I nešto se pregovaraju, ali nitko više, bogu hvala, ne ide prema gatu Sv. Petra. Puštaju ih unutra. Vratio se i Švicarac sa nadokupljenom kartom za dvije viseće bicikle i njega puštaju u trajekt. Ulazim i ja.

Vidim tipa s metrom u rukama i neku djevojčicu koja radi na trajektu kako se ismijavaju na račun mjerenja automobila. Bravo posado Jadrolinije! Tako treba! On nas je pokušao prevariti. Niste li posado morali promisliti odakle ti ljudi dolaze i što sve prođu i koliko plate da bi samo prošli kroz Hrvatsku i došli u trajektnu luku? Želimo turizam, a ovako se ponašamo? Trajektne karte su ionako već preskupe i nije potrebno maltretiranje turista.”, stoji u pismu čitatelja.

No, u obranu radnika Jadrolinije ipak treba reći da su trajekti ograničeni duljinom i širinom, te brojem mjesta. Ako netko ima automobil dulji od propisanog za plaćenu kartu, naravno da će morati nadoplatiti, jer uzima više mjesta. Doista, neki ljudi to znaju, drugi se možda voze prvi put, pa ne znaju, ali postoje i oni treći, koji se prave blesavi. Svakako, vruće je i ljudi su malo više nervozni, pa se dogode i ovakve priče. Strpljenje je, stoga, vrlina.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.