3 min. čitanja

"Meet. Feel. Explore. Zadar" ušao u finale zagrebačkog i portugalskog festivala turističkog filma

"Meet. Feel. Explore. Zadar" ušao u finale zagrebačkog i portugalskog festivala turističkog filma
Foto: Screenshot

Destinacijski film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ je ušao u finale dvaju važnih festivala turističkog filma - Zagreb Tourfilm Festivala i portugalskog International Tourism Film Festivala ART&TUR.

Ovo je veliko priznanje za autora filma Igora Goića, jer se radi o značajnim manifestacijama, dvama od ukupno jedanaest festivala članova CIFFT-a (Međunarodnog udruženja festivala turističkih filmova), u čijoj se organizaciji organizira natjecanje za najbolji turistički film na svijetu.

Jedanaesti po redu Zagreb Tourfilm Festival ove će se godine održati u prostorima zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema od 12. do 15. listopada. U konkurenciji je 106 filmova iz 29 zemalja svijeta, a prikazat će se najbolji radovi iz cijeloga svijeta koji promoviraju destinacijski, avanturistički, sportski i nautički turizam te će se na kraju dodijeliti Grand Prix za najbolji film festivala.

Dodjela nagrada za ART&TUR će se održati držati u portugalskom gradu Ourém 28. listopada. Od svog prvog izdanja u Barcelosu 2008. godine, ART&TUR Festival prikazuje najbolje audiovizualne produkcije iz cijelog svijeta. Zahvaljujući kvaliteti i kvantiteti filmova koje svake godine prikazuje, jedna je od najpoznatijih smotri ovog tipa.

Turistička zajednica grada Zadra studiozno je pripremila i odradila snimanje destinacijskog filma, koji je uslijedio nakon prve uspješne suradnje s Goićem 2014. godine. Umjesto klasičnog spota, kakve radi većina destinacija, u Zadru su odlučili napraviti pravi mali 10-minutni film, a u naslovnim ulogama briljirali su poznati zadarski model Nevena Dujmović Prižmić i glumac Dejan Marcikić.

Filmska priča prati glavne likove Jack i Jill, koji u brzoj izmjeni kadrova Zadrom prolaze kao poznati likovi iz poznatih filmskih blockbuster avantura. S jedne strane, film ima priču, s druge zorno prikazuje obilje prirodnih i kulturnih bogatstava, što je primarno i cilj ovakvih uradaka. Sve je to „začinjeno“ pojavljivanjem autohtonih stanovnika u filmu i originalnom glazbom koju potpisuje Toma Cukrov.

Film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ premijerno je prikazan 5. svibnja u polivalentnoj dvorani Providurove palače te ga je do danas putem Youtube i Facebook kanala TZ grada Zadra, kao i ostalih različitih marketinških platformi pogledalo preko sto tisuća gledatelja.

Zadovoljstvo učinjenim s odmakom od četiri mjeseca ne skriva autor filma Igor Goić.

- U suradnji s Turističkom zajednicom nismo htjeli napraviti klasičnu razglednicu, već jednu priču u kojemu će Zadar biti atraktivan filmski set. Bilo je dosta pozitivnih kritika, ima i onih konstruktivnih koje ću uvažiti u sljedećem filmu kojeg radimo za TZ, pa ćemo pokušati uključiti još više lokacija i turističke ponude - kaže Goić.

U tehničkom smislu, osim same komunikacije teme, prednost ovog filma je i to što je izrazito modularan i izvrsno funkcionira u svim formatima i dužinama koje moderni online marketinški kanali zahtijevaju, od 15 sekundi, preko minute i dvije i pol minute trajanja, sve do integralnog filma od 10 minuta. I ove karakteristike ulaze u kriterije koji su važni na specijaliziranim festivalima turističkih promotivnih filmova.

U nastavku prvog filma, koji se uglavnom odvija u Jackovom snu, radnja će većinom biti na javi, pri čemu će se Marcikić izgubiti u gradu pa će Nevena krenuti u potragu za njim. To je okvir radnje koji će zasigurno turistima pružiti nove poglede na Zadar.

Zadovoljstvo ulaskom filma u finale dvaju festivala ne skriva ni direktor TZ grada Zadra Mario Paleka.

- Naš ured na različite načine otvara prostor mladim i kreativnim autorima i tvrtkama iz Zadra, koje na originalan i drugačiji način predstavljaju ono što je naš grad i kakve sve mogućnosti nudi. Iznimno smo zadovoljni gledanošću Goićevog filma na nama važnim emitivnim turističkim tržištima. Ukoliko bismo pritom osvojili neku od nagrada na ova dva festivala, to bi i formalno potvrdilo kvalitetu lokalnih kreativaca i našu viziju te ujedno doprinijelo većoj promotivnoj vidljivosti našeg grada na iznimno konkurentnom europskom i svjetskom turističkom tržištu - govori Paleka.

Hoće li na kraju film biti ovjenčan i nekom festivalskom nagradom, doznat ćemo već 14. listopada u hotelu Regent Esplanade u Zagrebu, odnosno u Ourému u Portugalu 28. listopada.

I.B.

PROČITAJTE JOŠ:

LEGENDS OF THE LIGHT Dokumentirana priča o hrvatskim svjetioničarima napokon na filmu | | Morski HR
Devet godina trebalo je ekipi iz udruge Lux Mediterraneum da napokon dovrše i posljednju slagalicu u Avanturi svjetionika. Ovih dana dokumentarni film Legends of The Light ugledao je svjetlo dana na

https://www.morski.hr/foto-video-pretpremijera-film-legends-of-the-light-u-zadru-napokon-ugledao-svjetlo-dana/

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.