2 min. čitanja

Hrvatska turistička zajednica pokreće seriju virtualnih prezentacija i radionica “Croatian Virtual Get2Gether”

Hrvatska turistička zajednica pokreće seriju virtualnih prezentacija i radionica “Croatian Virtual Get2Gether”
Foto: Youtube / Screenshot

Uslijed trenutnih tržišnih okolnosti i propisanih epidemioloških mjera u zemlji i svijetu koje značajno utječu na načine turističke promocije, Hrvatska turistička zajednica u ovoj godini pokreće seriju od 30 virtualnih prezentacija i radionica koje će se održati na 16 najvažnijih emitivnih tržišta. Aktivnosti će se provoditi putem online platforme, a prva u nizu prezentacija održat će se danas na tržištu Poljske u suradnji s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije, grada Korčule i općine Župa dubrovačka.

– Zbog nemogućnosti održavanja klasičnih sajmova i radionica diljem svijeta, odlučili smo pokrenuti seriju vlastitih virtualnih prezentacija i radionica koje ćemo provoditi samostalno te u suradnji sa sustavom turističkih zajednica. Uz glavni cilj, koji uključuje promociju hrvatskog turizma i ukupne hrvatske turističke ponude, želja nam je na jednom mjestu po tržištima okupiti najvažnije inozemne partnere i agente te im prenijeti aktualnu sigurnosnu situaciju u zemlji i pripremljenost Hrvatske za nadolazeću turističku sezonu – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Većina radionica i prezentacija planirana je za prvu polovinu godine, a u sklopu njih će se, osim promocije samih destinacija i turističkih proizvoda, govoriti i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti hrvatskih destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.

U Poljskoj je, uz današnju prezentaciju, do lipnja predviđeno održavanje dodatnih sedam prezentacija i radionica u sklopu kojih će se predstaviti Splitsko-dalmatinska i Šibensko-kninska županija, Kvarner, Zadarska i Ličko-senjska županija, grad Zagreb i Krapinsko-zagorska županija, Klaster Slavonija te Istarska županija, a predviđena je i poslovna radionica za poljske i hrvatske subjekte.

– Putem virtualnih radionica i prezentacija poljskim turoperatorima i turističkim agentima želimo predstaviti hrvatske regije, a prva po redu je dubrovačka regija. Svih dostupnih 50 online mjesta je popunjeno u rekordnom roku što je dokaz da je ova aktivnost odlično prihvaćena od strane poljske turističke branše. Nadamo se i vjerujemo da će Poljaci i tijekom ove godine u velikom broju doći u Hrvatsku i tako opet pokazati da su istinski prijatelji i ljubitelji naše zemlje – poručila je Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

Dodajmo kako je provedba aktivnosti, uz već spomenuto tržište Poljske, planirana i na tržištu Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Češke, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske, Rusije, Kine te SAD-a.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.