STARI GRAD / HVAR - Vezano za zaprimljeni odgovor Jadrolinije o aktualnim rotacijama brodova i njihovom rasporedu na splitskom području, a nakon obavljenih razgovora s Upravom državnog brodara, gradonačelnik Hvara, Šime Ravlić izrazio je, kako kaže, snažno nezadovoljstvo rješenjem na liniji 635 Split – Stari Grad, koje se već prvih dana, baš kao i proteklih godina, pokazalo kao neadekvatno za potrebe otoka Hvara.
- U trenutku u kojem nam turistička sezona još uvijek traje, kada samo u gradu Hvaru, zahvaljujući velikoj sportskoj manifestaciji, imamo više od 4 tisuće gostiju iz cijeloga svijeta, micanje trajekta Zadar sa spomenute linije rezultiralo je gužvama, kašnjenjima, neukrcanim automobilima i velikim nezadovoljstvom otočana i putnika.
Kad usporedimo povezanost Supetra koji je dnevno pokriven sa 12 linija (zimi s 10) i Staroga Grada koji sa sadašnje 4 krajem mjeseca pada na 3 linije dnevno, jasno je da otok Hvar u spomenutoj nužnoj rotaciji brodova redovito izvlači deblji kraj, posebice jer trajekt Faros na frekventnim linijama ne zadovoljava ni kapacitetom ni brzinom plovidbe (više od 2 i pol sata vožnje).
Razumijemo nužnost redovitog remonta brodova, prvenstveno radi sigurnosti putnika i posade, ali inzistiramo na tome da se uvaže potrebe otočana i specifična situacija na našem otoku, ne samo na papiru, nego i u praksi. Vjerujemo da će trenutna situacija na terenu biti dovoljan argument Jadroliniji da se planirane izmjene dodatno modificiraju kako bi se uistinu „zadovoljile potrebe kapaciteta prijevoza prema pojedinom otoku“, kao stoji u očitovanju Jadrolinije, koje donosimo u nastavku.
"Poštovani gradonačelniče,
nastavno na prethodne razgovore na temu povezivanja i održavanja linija prema otocima obraćamo Vam se kako bismo detaljnije obrazložili razloge rotacije brodova u floti i raspored pojedinih brodova u narednom periodu. Naime, zbog početka remontnog razdoblja koje predstoji floti Jadrolinije, a kojeg je nužno odraditi kako bi sljedeća sezona prošla bez poteškoća, dolazi do određenih promjena u održavanju linija prema otocima splitskog plovnog područja.
Trenutni raspored brodova rađen je s posebnom pažnjom prema potrebama otočana, imajući na umu zadovoljavanje potreba kapaciteta prijevoza prema pojedinom otoku. Želimo naglasiti da je riječ o privremenim promjenama te da nam je glavni cilj osiguravanje kontinuiteta i kvalitete usluge na svim linijama. Nastavno na navedeno, želimo Vas obavijestiti o promjenama u rasporedu brodova koje su uzrokovane upućivanjem trajekta Oliver na obavezni redovni godišnji remont čije je trajanje procijenjeno na 60 dana.
Raspored brodova u narednom periodu je kako slijedi:
• Trajekt Zadar je s linije Split – Stari Grad upućen na liniju Split – Vela Luka – Ubli• Liniju Split – Stari Grad preuzimaju trajekti Faros i Tin Ujević
• Od 9.11. održavanju linija na splitskom plovnom području pridružuje se i trajekt Marko Polo te će po njegovom dolasku biti moguć povratak trajekta Zadar na liniju prema Starom Gradu.Također, napominjemo da će stručne službe operative redovito pratiti potrebe prometa tijekom vikenda i prema mogućnostima, dodatno osigurati i trajekt Zadar na linijama prema Starom Gradu.
Zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji te još jednom ističemo da su ovo privremene promjene, nužne kako bi se izvršila adekvatna priprema brodova za sljedeću godinu.Za sva dodatna pitanja ili pojašnjenja stojimo na raspolaganju.
S poštovanjem, Kap. Damir Oparov,rukovoditelj Službe operative I podrške linijama"
D.G.
PROČITAJTE JOŠ:

© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev