1 min. čitanja

Gorivo iz kravljeg izmeta za pokretanje manjih brodova

Gorivo iz kravljeg izmeta za pokretanje manjih brodova
Foto: Unsplash

SVIJET - S ciljem razvoja održivih brodskih goriva, japanci testiraju novi oblik ukapljenog biometana za pogon manjeg LNG broda. Radi se o gorivu dobivenom iz kravljeg izmeta.

Japanski Mitsui O.S.K. Lines (MOL) priopćio je da će testirati novi oblik ukapljenog biometana (LBM) za pogon manjeg LNG broda. Radi se o naprednom obliku goriva dobivenog iz kravljeg izmeta koji je kao izvor energije kod poljoprivrednika već duže u upotrebi.

Ovaj bioplin sastoji se od oko 60 posto metana i 40 posto ugljičnog dioksida, piše The Maritime Executive.

MOL će proučavati novo gorivo u suradnji s tvrtkom Air Water koja radi na razvoju procesa za njegovu proizvodnju. Prema prvim informacijama, potvrđeno je da se LBM može bez problema transportirati, opskrbljivati i koristiti uz postojeću opremu.

Plan je testirati gorivo na MOL-ovom obalnom brodu na LNG pogon u prvoj polovici 2023. U budućnosti će ove tvrtke surađivati u razvoju niskougljičnog i dekarboniziranog pomorskog prometa.

Prema procesima koje je razvio Air Water, LBM se proizvodi skupljanjem bioplina ekstrahiranog fermentacijom metana i zatim odvajanjem metana od ugljičnog dioksida. Proces ukapljivanja omogućava smanjenje volumena za transport.

B.K.

PROČITAJTE JOŠ:

Planiraju kanalizaciju i otpadne vode s teretnih brodova pretvarati u bioplin | | Morski HR
Morska luka HaminaKotka u Finskom zaljevu pokreće inovativni ekološki projekt koji će kanalizacijske i otpadne vode s komercijalnih brodova koji plove Baltikom pretvarati u bioplin. U luci se nadaju
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.