1 min. čitanja

Važna obavijest vezana za besplatne karte za osobe s invaliditetom

Važna obavijest vezana za besplatne karte za osobe s invaliditetom
Foto: Wikimedia / Ilustracija

Od 1. listopada besplatne karte za osobe s invaliditetom isključivo uz iskaznicu za osobe s invaliditetom (OSI).

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava korisnike, odnosno zakonom definirane kategorije osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju, da će od 1. listopada pravo na besplatne putne karte za sebe, pratnju i osobni automobil na trajektnim linijama moći ostvariti na prodajnom mjestu brodara isključivo Iskaznicom za OSI.

Agencija je u svibnju uputila poziv korisnicima da započnu sa predajom zahtjeva za izdavanje Iskaznica za OSI.

Korisnicima će biti omogućen ukrcaj na trajekte uz predočenje iskaznice. Iznimka su samo trajektne linije na kojima se vrši prodaja karata za određeni sat polaska, odnosno gdje putna karta znači rezervaciju mjesta na trajektu za vozilo, te se na tim linijama prepručuje kupovina karte unaprijed putem jednog od prodajnih kanala Jadrolinije

Informacije za linije s rezervacijom kao i popis trajektnih linija s rezervacijom pogledajte OVDJE.

Korisnicima iskaznica za OSI omogućena je kupovina karte i putem web stranice Jadroliinije  i mobilne aplikacije Jadrolinije uz registriranje iskaznice  na korisničkom računu. Iskaznica se registrira u profilu korisnika, te se prilikom kupovine karte označava opcija korištenja OSI iskaznice. Kupljena karta zatim korisniku dolazi na registriranu e-mail adresu.

Sve informacije o pravilima izdavanja Iskaznice za OSI, sadržaju Zahtjeva kao i obrazac Zahtjeva za izdavanje, korisnici mogu pronaći na mrežnim stranicama Agencije.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2023 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.