2 min. čitanja

Turizam na investicijskom tržištu – Vraća se mediteranska konkurencija, kakve su zapravo naše brojke

Turizam na investicijskom tržištu – Vraća se mediteranska konkurencija, kakve su zapravo naše brojke
Foto: pexels / Ilustracija

Turizam je uzdanica i nada hrvatskog gospodarstva. Postoji i druga strana državnog optimizma. Zašto statistike stvaraju privid da se s približavanjem Euru i Schengenu sve riješilo, a investitori i developeri su i dalje nezadovoljni.

Mediji će vam tvrditi da je sezona sjajno počela. Pokazivat će vam prošlogodišnje grafove i brojke koji dokazuju da smo odabrana destinacija i da nas stranci vole više od svih ostalih. I pažljivo sakriti činjenicu da su hotelijeri dizanjem cijena nadoknađivali manjak gostiju. I da su kronični problemi ostali isti. A ove godine u arenu se vraća mediteranska konkurencija. Gdje smo zapravo na investicijskoj karti poželjnog?

Hrvatska sve više privlači bogate goste

Vedrana Likan, direktorica tvrtke Colliers Hrvatska kazala je za HTV kako je strategija Hrvatske što se tiče turizma dobra i kako ta strategija po prvi put dobiva svoj lik.

– Uslijed COVID krize i sad ekonomske krize, što ciljano, što s razlogom, što stihijski zato što investicijsko tržište na te podražaje upravo dobro reagira, Hrvatska istinski, što se pokazalo i prošle godine, a i ove godine u predsezoni, privlači sve više gostiju dubljeg džepa i oni u Hrvatskoj gledaju kvalitetniji odmor s dodatnom sadržajima – poručila je Likan.

Hrvatska ima prekrasnu obalu, uspjela se očuvati od prevelike betonizacije, te se događa prelazak objekata s dvije ili tri zvjezdice u one s četiri ili pet zvjezdica. Potražnja koja se bilježi upravo ide u tom smjeru.

Strani investitori počeli su kupovati nekretnine

Prošla godina za Hrvatsku je bila daleko najbolja turistička sezona u odnosu na druge mediteranske zemlje. Ove godine trendovi su također izvrsni, no imamo veliku konkurenciju u Španjolskoj, Italiji, ali ne zaboravimo i Crnu Goru i Albaniju.

Strani investitori počeli su kupovati nekretnine u Hrvatskoj. Kuće za odmor postaju atraktivna investicija.

Foto: HTV Screenshot

Turistička sezona se produžuje, stoga se Resorti moraju tome prilagoditi. Hrvatska ima samo petnaestak posto hotelskog smještaja, sve ostalu su kampovi ili obiteljski smještaji.

S vrememom će privatni smještaj gubiti na snazi, dok će hotelski smještaj dobivati na toj snazi.

Hrvatska će 2024. godine biti na karti svakog europskog putnika.

Z.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.