Predstavljanje novog vizualnog identiteta Grada Zadra izvazvalo je snažne reakcije kod dijela zadarske javnosti.
Završna faza projekta dugog čak četiri godine realizirana je u suradnji s Arhitektonskim fakultetom – Studijem dizajna na Sveučilištu u Zagrebu, u kojem su studenti, uz vodstvo mentora razvili budući identitet Grada. I dok su neki propitivali zašto je dizajn rađen na zagrebačkom fakultetu, drugi su komentirali nemaštovitost u odabiru i prezentaciji motiva. Međutim, u dijelu medija se pojavila dezinformacija kako će novi dizajn zamijeniti dosadašnji grb.
Gradonačelnik Šime Erlić osvrnuo na taj projekt u eteru Radio Zadra.
– Vidim da su neki pokušali dezinformirati javnost da mijenjamo grb sv. Krševana, da je to tako mi bi skrenuli s pameti, to nije istina. To je naš zaštitnik, jedan od četiri zaštitnika, grb ostaje grb, slavimo blagdan sv. Kreševana. Ovdje je riječ o pristupu koji koriste i moderne institucije i drugi moderni gradovi, a to je da ga pokušaš brendirati, grb nije dizajnerski pogodan za to, isto kao što postoji državni grb, a kockice na dresu vatrenih su brend pa se svake godine mijenja taj dres, sve te izvedenice od institucionalnih obilježja su dio tog brendiranja - rekao je Erlić.
– Na predstavljanju ste imali prilike vidjeti kako izgleda brending materijalima, šalice, rokovnici, kemijske, može se slati kod slanja službene pošte i dobit će se jedan svježiji izgled, a da je u skladu s identitetom grada, to ne mijenja sv. Krševana, on je formalan, službeni i tradicijski, a ovdje dodajemo jedan vizual jer svi znaju za sv. Donat - dodao je.
J.T.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev