3 min. čitanja

Nijemcima smo četvrta strana destinacija po popularnosti - 70 posto gostiju stiže automobilima

Nijemcima smo četvrta strana destinacija po popularnosti - 70 posto gostiju stiže automobilima
Foto: YouTube Screenshot

ZAGREB - S njemačkog tržišta ove je godine ostvareno 14 posto više dolazaka i 18 posto noćenja u odnosu na 2019. godinu, a potencijal za daljnji rast s tog za Hrvatsku ključnog tržišta postoji, istaknuto je u subotu na godišnjem skupu organizacije njemačkog autokluba ADAC. Hrvatska je tako Nijemcima četvrta strana destinacija po popularnosti.

Njemački autoklub ADAC, koji broji više od 20 milijuna članova, odabrao je Zagreb i Hrvatsku za domaćina godišnjeg skupa ADAC Jahrestagung 2022., a kako je u hotelu Esplanade na svečanom otvorenju skupa istaknuo ADAC-ov predsjednik za turizam Karlheinz Jungbeck, u Zagrebu se trenutno nalazi više od 200 prodajnih agenata iz Njemačke, koji su spremni Nijemcima za odmor u idućoj godini nuditi hrvatske destinacije, uključujući i one na kontinentu.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je rekla da je suradnja s ADAC-om iznimno važna, pritom izrazivši zadovoljstvo što je ADAC za domaćina skupa odabrao upravo Hrvatsku.

Podsjetila je da je Ministarstvo lani s ADAC-om potpisalo memorandum o suradnji, značajan za unaprjeđenje suradnje i promociju Hrvatske na njemačkom tržištu.

Njemačko tržište, istaknula je Brnjac, iznimno je važno za hrvatski turizam, pri čemu je s njega ove godine u Hrvatsku došlo 14 posto više turista, koji su ostvarili 18 posto više noćenja u odnosu na pretpandemijsku 2019. godinu.

Nijemci su tako u ovoj godini u Hrvatskoj ostvarili 25 milijuna noćenja, a ministrica je izrazila zadovoljstvo i zbog povećanog interesa njemačkih turista za kontinentalnu Hrvatsku.

Brnjac je istaknula da se strateški smjer hrvatskog turizma temelji na cjelogodišnjem turizmu, održivosti i kvaliteti, a za iskorake u tom smjeru je osigurano financiranje, 300 milijuna eura iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), a nešto manje od 200 milijuna eura iz Višegodišnjeg financijskog okvira (VFO). Ocijenila je i da će članstvo Hrvatske u šengenu i eurozoni od iduće godine imati dodatan pozitivan utjecaj na hrvatski turizam.

Organizator skupa je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a njen direktor Kristjan Staničić je također apostrofirao suradnju Ministarstva i HTZ-a s ADAC-om koja je doprinijela odličnim ovogodišnjim rezultatima s njemačkog tržišta, na kojem je Hrvatska četvrta strana destinacija po popularnosti, a s kojeg zasigurno postoji i potencijal za daljnji rast.

Iz Njemačke 70 posto gostiju dolazi automobilima

Suradnja s ADAC-om je jako bitna i s obzirom da 70 posto gostiju iz Njemačke u Hrvatsku dolazi automobilima, a tu je i činjenica da je ADAC najveće udruženje kampinga u Njemačkoj, pri čemu u strukturi smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj na kampove otpada oko četvrtina.

- Upravo su kampovi, pa i na tragu suradnje s ADAC-om u ovoj godini, bilježili odlične rezultate, čak i s dvoznamenkastim porastom. Uz podršku ADAC-a, očekujemo da ćemo taj trend imati i sljedećih godina - izjavio je Staničić, koji vjeruje da će sudionici skupa u ova dva dana upoznati i Zagreb kao cjelogodišnju turističku destinaciju.

Dodao je da se od ADAC-a dobivaju informacije iz njihovih istraživanja o trendovima i potražnji na tržištu, što pomaže u pravovremenoj prilagodbi ponude. Staničić je kao primjer naveo da se u sve većoj mjeri traže kampovi s punionicama za električna vozila, pa se nada da će se vlasnici i upravitelji hrvatskih kampova znati prilagoditi tim trendovima.

Inače, ADAC je nedavno objavio novu listu najboljih europskih kampova “ADAC Superplatz”, među kojima su i 22 hrvatska kampa. ADAC Superplatz najviša je nagrada kvalitete koju ADAC već tradicionalno jednom godišnje dodjeljuje najboljim europskim kampovima, ocjene se odnose na sljedeću turističku sezonu, a ovaj put ocjenu najviše kategorije dobilo je ukupno 175 kampova koje su ocjenjivali ADAC-ovi inspektori, dok ih je lani bilo 158.

Najviše novih kampova na najnovijoj ADAC-ovom listi ima Francuska, a s 13 novih na listi su ukupno 42 francuska kampa, čime su pretekli Italiju, koja sada ukupno ima 41 super kamp.

Hrvatska je na trećem mjestu s 22 vrhunski uređena kampa, jednim više nego lani, prenosi N1.

Hina

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.