Grad Trogir bio je dužan postupiti po izdanom rješenju i ukloniti pontone najkasnije do 05. lipnja 2025. godine.
Danas je 07. lipnja 2025., a pontoni se i dalje koriste "punom parom", javljaju nam čitatelji. Zašto rješenje nije izvršeno?
Posebno je zabrinjavajuće što je u rješenju navedeno kako je vlasnik pontona "nepoznat", iako s terena sasznajemo kako svaki ponton ima jasno vidljivu registracijsku oznaku.
- Postavljamo pitanje: je li pomorski redar Grada Trogira zabilježio te oznake u zapisnik? U Registru brodova vlasnici se mogu bez problema identificirati. Ako to nije učinjeno, postavlja se pitanje – je li riječ o nemaru, nesposobnosti ili svjesnom izbjegavanju službene dužnosti - pišu iz GI "Zirona" s Drvenika Velog.
Omogućuje li se nepostupanjem daljnja devastaciju i nezakonito korištenje pomorskog dobra na štetu građana, ali i Zakona. Naime, novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe donosi jasne propise - između ostalog kaže:
"Plovni objekti i hidroavioni prilikom plovidbe ne smiju se približavati obali, i to:
– plovni objekti duljine 30 metara i veće i hidroavioni na udaljenost manju od 300 metara;
– plovni objekti duljine 15 metara i veće, a manje od 30 metara na udaljenost manju od 150 metara;
– plovni objekti duljine manje od 15 metara na udaljenost manju od 50 metara."
Nejasno je zašto se ovdje i dalje dozvoljava sidrenje? A što je najapsurdnije – plutače još nisu ni postavljene! Kažu, postavit će se tek u ponedjeljak. I tako se sve opet odugovlači - završavaju iz GI "Zirona", a isto smo pitanje nadležnim službama u Gradu Trogiru postavili i mi te ćemo o pristiglim odgovorima obavijestiti javnost.
Foto: ČItatelj
J.T.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev