1 min. čitanja

Kvaliteta nautičkog osiguranja

Kvaliteta nautičkog osiguranja
Foto: PROMO

Nesreća nije nikome u interesu, jer iskusan procjenitelj će otkriti namještaljku. Postavlja se pitanje, kako postići dobitnu situaciju između klijenta i osiguravajuće kuće?

Stvarna šteta koju je osiguravatelj dužan klijentu nadoknaditi, smanjuje tehnički tj. financijski rezultat osiguravajućeg društva.

Što je moguće napraviti da to bude na maksimalnu korist svih aktera u tom odnosu?

Na pitanja o kvaliteti nautičkog osiguranja, odgovara sudski vještak Jack Šurija:

Ne zaboravite, uz Premium Yacht Insurance policu, procjenu vrijednosti, obradu šteta, korisne upute, savjete i informacije, dobijete na poklon i uslugu asistencije – dostave i pomoći na moru.

Sponzorirani sadržaj

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.