Krenula kampanja koja popularizira poljoprivredu i seoski turizam
Foto: Udruga ruralnog turizma / Facebook
Udruga ruralnog turizma Hrvatske pokrenula je online kampanju 'Idemo na selo' u cilju popularizacije domaće poljoprivrede i seoskog turizma. Ovogodišnja kampanja traje od 1. ožujka do 30. svibnja.
Kako ističe Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge, sve je veći interes hrvatskih građana za posjetima ruralnim prostorima, osobito objektima seoskog turizma koji plasiraju vlastite poljoprivredne i prehrambene proizvode i prerađevine kao i one s okolnih poljoprivrednih gospodarstava.
Udruga ruralnog turizma pokrenula je tromjesečnu online kampanju 'Idemo na selo' u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma, priopćili su iz Udruge.
Nakon medijske kampanje Idemo na selo u 2022. godini koja je dosegnula preko 1,4 milijuna građana i građanki u Republici Hrvatskoj, ovogodišnju kampanju provode na društvenim mrežama putem Facebook i Instagram profila Idemo na selo i to u trajanju od 1.ožujka do 30. svibnja 2023.
Uz online promociju, Udruga je također izradila i informativne table s QR kodom i naljepnice koje će biti postavljene u objektima članova te majice sa sloganom kampanje Idemo na selo.
Naglašavaju i da sujedina strukovna udruga koja na nacionalnom nivou okuplja pružatelje usluga seoskog turizma, turističke zajednice, akademske institucije i sve ostale zaljubljenike u hrvatsko selo, a koja trenutno broji 50 članova.
Pozivaju pritom sve pružatelje usluga seoskog turizma - primjerice agroturizmi, izletišta, kušaone, ruralni objekti za smještaj i slično - pružatelje usluga pustolovnog turizma, kulturne i obrazovne institucije, nacionalne parkove i parkove prirode, turističke zajednice, lokalne akcijske grupe i udruge, i sve ostale koji žele doprinjeti boljitku ruralnih prostora na učlanjenje.
SPLIT - TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavila je novu aplikaciju za turiste baziranu na umjetnoj inteligenciji. Ugrađena je funkcija poput proširene