>
  2 min. čitanja

Kako zadržati kvalitetu usluge na koju su gosti navikli?

Kako zadržati kvalitetu usluge na koju su gosti navikli?
Foto: Pixabay

U Dubrovniku izvrsna predsezona - turistički promet kontinuirano raste od početka godine. A raste i broj radnika s trećih tržišta pa je izazov zadržati kvalitetu usluge na koju su gosti naviknuti.

Španjolci Mateo i Jose Maria u Hilton Imperijal Dubrovnik došli su u sklopu Erazmusa. Nedostatak kvalitetnog kadra ovdje rješavaju suradnjom s međunarodnim obrazovnim institucijama u Španjolskoj.

- Došao sam preko Erasmusa na tri mjeseca, kad sam vidio grad i hotel, nisam mogao odoljeti - kaže Jose Maria.

- Zadovoljan sam radnim uvjetima i kolegama, sretan sam što radim ovdje - dodao je Mateo.

Od 2017. godine, hotel je privukao 40-ak kvalificiranih mladih ljudi.

- Bilo temeljem Erasmus ugovora o praksi 2,5 do 3 mjeseca naročito produljenje njihovog boravka kod nas što nas veseli ugovor o radu, bilo da se to događalo i nakon završetka prakse po povratku iz Španjolske u Dubrovnik - rekla je za HRT Zorica Duić, voditeljica Odjela za upravljanje ljudskim potencijalima.

Istodobno na Zavodu za zapošljavanje nedostaje kvalificiranog, ali i kadra za jednostavne poslove.

- Od početka godine oglašeno je 72 oglasa za preko 200 slobodnih radnih mjesta, a mi imamo samo pet kvalificiranih kuhara raspoloživih - kazala je Katarina Krile, predstojnica PU Dubrovnik.

Ulaganje u edukaciju radnika prioritet je želimo li zadržati kvalitetu usluge.

- Ne smijemo uopće razgovarati hoće li se naša kvaliteta narušiti, nego kako ćemo iznaći načina da kvalitetu održimo i poboljšamo u tom smjeru pozitivna naznake, naš Centar kompetentnosti koji se radi u gradu, odlična podloga je za to, trebamo nadovezati edukacije i stručne seminare - rekla je Nikolina Trojić, predsjednica HGK ŽK Dubrovnik.

- Obrazovanje i prekvalifikacija za nedostajuća zanimanja kroz naš sustav vaučera za obrazovanje, vaučeri se mogu koristiti svi stariji od 15 godina, Zavod financira velik dio troškova tog obrazovanja - dodala je Krile.

Inače, na području Policijske uprave dubrovačko-neretvanske od početka godine izdano je 7000 radnih dozvola državljanima trećih zemalja.

Predsezona u Dubrovniku je odlična, a hoće li biti dovoljno radne snage za nastavak turističke sezone pročitajte OVDJE.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.