2 min. čitanja

Jadrolinija izostavila liniju Zadar - Ancona u međunarodnom plovidbenom redu za 2023. godinu

Jadrolinija izostavila liniju Zadar - Ancona u međunarodnom plovidbenom redu za 2023. godinu
Foto: Jadrolinija

ZADAR - Jadrolinija je prije koji dan objavila međunarodni red plovidbe u kojem je jedino linija Split - Ancona. Da nema sezonske linije Zadar - Ancona u redu plovidbe i prodaje, u odnosu na prošlu godinu kada je to bila vijest, nije nikakvo iznenađenje. Samo je potvrda poraza lokalne politike i lobiranja.

Ta linija je jednostavno ukinuta i političkim pritiskom je prošlo ljeto ubačena u improviziranoj kombinaciji sa Splitom, a održavao ju je brod Marko Polo, piše 057.info.

Linija je bila uspostavljena na 80 dana s tim da je od 18. srpnja do 18. kolovoza, trajekt plovio dva puta tjedno. Prije i poslije bilo je to samo jedan put tjedno.

Kako će to biti ove godine, kada je ukinuta i međunarodna linija Dubrovnik - Bari, koja je bila na snazi od travnja do kraja studenog, teško je gatati. Jadrolinija prodaje trajekt Dubrovnik koji ju je održavao, a koji je na vezu u Splitu.

Gradska luka u Splitu postala je i matična luka trajektu koji nosi ime Zadar i koji je umjesto održavanja međunarodne linije Zadar - Ancona od 2021. godine trajno prebačen na lokalnu liniju za Hvar.

Gaženica ostaje samo za kruzere

Jadrolinija je za proslavu 75 godišnjice izabrala Zadar, a na međunarodni vez Istarske obale iz Ancone doveli su Marka Pola. Uprava je utrošila jako puno novca na obećanja obnove flote.

A Gaženica ostaje samo na prometu kruzera usprkos najavama pa čak i putokazima za trajekte koji isplovljavaju za Grčku, Italiju i Tursku. Zadar kao pomorski grad, kao središte Mediterana - kako to gordo zvuči u strategijama i političkim govorima.

Uzaludna su lani bila i upozorenja pomoraca s Marka Pola koji svijet vide bolje i pametnije od političara.

- Taj promet bi trebalo pokušati dovući u Zadar. Apsurdno je da kamioni iz srednje Europe idu cestom za Anconu i onda iz Ancone za Grčku i Albaniju. Za prihvat kamiona i sve druge oblike prometa ova je luka fantazija. Ima izravan spoj na autocestu, to je velika prednost Gaženice - isticali su časnici s Marka Pola za Zadarski.hr.

Bilo je jako puno kamiona na cjelogodišnjoj liniji iz Zadra za Anconu, a onda ju je uprava Jadrolinije proglasila nerentabilnom jer im je kriterij za to bio određeni broj putnika.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

FOTO Svečano obilježeno 75 godina postojanja Jadrolinije
Bivši i sadašnji zaposlenici, partneri te brojni gosti i uzvanici među kojima i državni tajnik mora, prometa i infrastrukture i izaslanik predsjednika Vlade Republike Hrvatske Josip Bilaver, izaslanik predsjednika Hrvatskog Sabora Rade Šimičević, saborski zastupnici, župan Zadarske županije…
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.