4 min. čitanja

ISKUSTVO KAJAKAŠA NA TRAJEKTU: “Ogorčen sam neprofesionalnim ponašanjem” – Iz Jadrolinije stigla isprika

ISKUSTVO KAJAKAŠA NA TRAJEKTU: “Ogorčen sam neprofesionalnim ponašanjem” – Iz Jadrolinije stigla isprika
Foto: Marko Kovač

Redakciji našeg portala javio se poznati hrvatski kajakaš Marko Kovač, potuživši nam se na neprofesionalno ponašanje djelatnika Jadrolinije na trajektu u splitskoj luci.

On je doživio neugodno iskustvo pokušavajući na Jadrolinijin trajekt koji iz Splita vozi za Ubli na Lastovu zajedno sa grupom kolega kajakaša ukrcati i nekoliko kajaka. Njegovo pismo prenosimo u cijelosti:

– Već šest godina koristim usluge Jadrolinije te prijevoz kajaka trajektom. Kada su kajaci na krovu auta ili kombija prolaze besplatno, a kada nemam vozilo kupujem kartu za bicikl uz napomenu da je karta za kajak.

I nikada nisam imao problema u trajektima za Drvenik, Šoltu, Brač, Hvar, te za Korčulu, sve do danas ujutro kada na trajektu „Korčula“ djelatnik koji pregledava karte i određuje gdje da stavim kajake iskorištava svoju ulogu i uz bezobrazno ponašanje mi tvrdi da kajak ne može ići pod kartu za bicikl jer dimenzije kajaka i bicikla nisu iste.

Trčim potom do kioska za prodaju karata jer razumijem djelatnika iako već šest godina nikada nisam imao ovakav problem.

Na prodaji karata mi kažu da u računalo ne mogu unijeti drugačije dimenzije jer program to ne dopušta, pa me šalje natrag na brod s novim kartama koje su ustvari iste: osoba + bicikl uz napomenu ‘kajak x 5’.

Dolazim do trajekta, objašnjavam u čemu je problem i prenosim da ga je prodaja zvala da me pusti ali se nije javljao.

No djelatnik Jadrolinije i dalje inzistira i ne dozvoljava da kajaci ostaju u trajektu, nakon čega i ja postajem bezobrazan prema njemu. Ali uz njegovo konstantno inzistiranje ja popuštan i ponovno idem na kiosk za prodaju karata kako bih kupio kartu za auto.

Djelatnik je, naime, telefonom razgovarao sa prodajom, koju je uspio natjerati da mi prodaju kartu za automobil, pa dodatno plaćam 407 kn i ponovo trčim natrag na trajekt koji kreće sa 10 minuta kašnjenja.

Na kraju, bezobrazni djelatnik trajekta “Korčula”, valjda iz straha da mu inspekcija ne da otkaz jer kajaci nisu istih dimenzija kao bicikl, natjera me da trčim dva puta do prodaje od svjetionika Lukobran u Splitu, gdje me prodaja dodatno novčano oštetila jer mi je na kraju prodala karte za jedan auto i 13 putnika iako je nas u grupi bilo devet i 5 kajaka.

Foto: Marko Kovač

Karta za auto manji od 5 m koju je djelatnik broda „Korčula“ prihvatio nije valjana jer kajak je dugačak 5,2 m, uz dodatnu apsurdnu pojedinsot da na karti na mjestu za registraciju automobila piše „kajak“. Neka se zna da je dimenzija kajaka otprilike 5 metara x 0,6 cm širine x 0,4 m visine. Točne dimenzije ovise o modelu kao i auti.

Ako kajak treba radi dužine kupiti kartu za auto onda ta karta treba vrijediti za 16 kajaka jer na 1 parking mjesto za auto mogu naslagati 16 plastičnih kajaka!

Volumen kajaka je 316 litara što bi po teretnici iznosilo oko 13 kn jer je 38 kn cijena tereta za 1 metar kubični ali kajak ne mogu poslati pod tovarnicu jer nije zapakiran!

Inače sam izuzetno zadovoljan uslugama Jadrolinije, ali zbog ovog jednog djelatnika koji me psihički i fizički izmorio,  a uz to i novčano oštetio i uzrokovao kasniji polazak trajekta, želim da se ovaj članak objavi.

On se boji dobiti otkaz pa kajake ne pušta pod dimenzije bicikla, ali pod auto manji od 5 metara s netočnom registracijom pušta. Uz svoj bezobrazluk prema meni i kolegicama u prodaji zaslužuje otkaz pa neka svoje frustracije izbacuje drugdje.

Ja sam u 9:10 došao kupiti karte i čekao na ukrcaj. Greške unutar organizacije prodaje u radu djelatnika Jadrolinije ja kao korisnik ne trebam trpjeti. Ja sam korisnik usluge koju sam platio, a uz nju i dodatno nešto što nisam trebao.

Baš me zanima što će biti na prekrcaju u Vela Luci gdje idemo u novi trajekt i na koji način ću kajake ukrcati u trajekt za 5 dana kada se vraćamo sa Lastova” zaključio je na kraju svoga pisma ogorčeni Marko Kovač.

Iz Jadrolije se ispričali: “Došlo je do nesporazuma, putniku ćemo vratiti preplaćeni iznos”

Za komentar ove neobične situacije zamolili smo i Jadroliniju, no u ispostavi Split nisu željeli ništa komentirati već su nas uputili na njihovu centralu u Rijeci, odakle smo uskoro dobili i odgovor:

“Upoznati smo sa slučajem koji se jutros dogodio prilikom ukrcaja na m/t Korčula, te se ovim putem ispričavamo Vašem čitatelju, a našem putniku zbog svih neugodnosti koje su se dogodile.

Došlo je do nesporazuma koji se mogao i morao riješiti na drugačiji način. Kako bi se ubuduće izbjegle ovakve i slične situacije, izvršili smo izmjenu i u sustavu prodaje, te je omogućena prodaja karte za kajak po cijeni za bicikl, ali s upisom ispravnih dimenzija, a što je posebice bitno na linijama s rezervacijama.

Molimo Vas kontakt čitatelja kako bismo mu vratili preplaćeni iznos, te se još jednom ispričavamo zbog svih neugodnosti”, poručili su iz Jadrolinije.

M.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.