2 min. čitanja

HTZ: Turizam na 95% noćenja iz 2019.

HTZ: Turizam na 95% noćenja iz 2019.
Foto: Turisti u Dubrovniku/Pixabay

U Hrvatskoj se turizam značajno približio predpandemijskim rezultatima, s ostvarenih 95% noćenja iz 2019. od početka ove godine, istaknuo je u Makarskoj direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić na sastanku s predstavnicima turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

– Značajno smo se približili trendovima iz predpandemijskog razdoblja, s obzirom da je u dosadašnjem dijelu srpnja u Hrvatskoj ostvareno 97% noćenja iz srpnja 2019., dok je na razini godine (do sad) ostvareno 95% noćenja – kazao je Staničić, naglasivši da je pozitivnim trendovima snažan doprinos dala i Splitsko-dalmatinska županija, u kojoj je do sada u srpnju ostvareno 2,3 milijuna noćenja, a od početka godine više od 6,5 milijuna noćenja.

Naglasio je i da je i srpanj do sada ukupno u hrvatskom turizmu bolji od lanjskog, što pokazuje i podatak da u Hrvatskoj trenutno boravi oko 890.000 turista, dok ih je lani u isto vrijeme bilo oko 780.000.

Na sastanku Staničića s predstavnicima turističkih zajednica (TZ) s područja Splitsko-dalmatinske županije sudjelovala je i novoizabrana direktorica TZ Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović, kao i dosadašnji, dugogodišnji direktor te TZ Joško Stella i 25 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina iz te županije.

Osim o turističkom prometu i trendovima, na sastanku se, kako su izvijestili iz HTZ-a, razgovaralo i o turističkoj ponudi i atrakcijama u toj župani, te zadovoljstvu dosadašnjim tijekom sezone.

Izneseni su i podaci da u Splitsko-dalmatinskoj županiji najviše noćenja ima Split, zatim Makarska, Seget, Trogir, Baška Voda, Omiš i Kaštela, s time da Makarska, Omiš i Kaštela imaju i više noćenja nego 2019., a najviše noćenja ostvaruju turisti iz Njemačke, Poljske, Češke, Hrvatske i Velike Britanije.

Osvrnuli su se i na novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. koji se izrađuje i koji će, kako su kazali, biti prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma, a tema je bila i promjena u Hrvatskoj s uvođenjem eura te ulaskom zemlje u schengenski prostor, za što je naglašeno da će pozitivno utjecati na turizam, prenosi HRT.

Hina

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.