2 min. čitanja

HTZ objavio nastavak suradnje sa sportašima u promociji turizma

HTZ objavio nastavak suradnje sa sportašima u promociji turizma
Foto: Pixabay

U petak je održana 21. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, koju je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

Na sjednici su članovi vijeća, između ostalog, usvojili Odluku o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2023. godini.

Riječ je o programu putem kojeg HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih događanja kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a koja doprinose turističkoj promociji i vidljivosti naše zemlje, odnosno kvaliteti ukupne hrvatske turističke ponude te koja utječu na povećanje turističkog prometa i ukupne potrošnje.

- Cilj suradnje s organizatorima TOP događanja je dodatno podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude koja je dostupna tijekom cijele godine. Na taj način ujedno pozitivno utječemo i na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim destinacijama i proizvodima, kao i na povećanje opće turističke potrošnje. Poziv će uskoro biti objavljen pa i ovom prilikom pozivamo sve organizatore događanja, koja svojom prepoznatljivošću i ugledom mogu doprinijeti nacionalnoj turističkoj promociji, da se prijave i uključe u ovaj program - zaključio je Staničić, nadodavši kako je za ovu aktivnost i namjenu osiguran iznos nešto manji od 1,8 milijuna eura.

Uz navedeno, članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2023. godini. Putem ovog programa HTZ sa sportašima ostvaruje marketinšku i PR suradnju koja za cilj ima promociju hrvatskog turizma, kao i produkciju različitih foto, video i drugih promotivnih materijala.

- Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća usvojili smo važne odluke za daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije. Sve aktivnosti usmjerit će se na promociju cjelogodišnje ponude i sadržaja kako bi turisti imali dodatne motive posjetiti Hrvatsku tijekom cijele godine. Odlukom o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2023. godini, odnosno osvajačima odličja na olimpijskim igrama, europskim i svjetskim prvenstvima te natjecateljima na značajnim međunarodnim sportskim natjecanjima, nastavljamo jačati vidljivost nacionalnog turističkog brenda upravo kroz uspjehe naših sportaša koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu - poručila je Brnjac.

Dodajmo i to kako su članovi Turističkog vijeća u domeni PR aktivnosti i aktivnosti na društvenim mrežama na 13 inozemnih tržišta usvojili prijedlog Odluke o odabiru agencija za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti. Tako je za aktivnosti iz područja odnosa s medijima u 2023. i 2024. godini, uz mogućnost produljenja na 2025. godinu, odabrana agencija Aviareps, dok je za aktivnosti u domeni društvenih medija i digitalne komunikacije odabrana agencija MMGY Hills Balfour.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.