2 min. čitanja

Hrvatska u Rimu predstavljena kao održiva, otporna i Talijanima bliska destinacija

Hrvatska u Rimu predstavljena kao održiva, otporna i Talijanima bliska destinacija
Foto: Boris Kačan

Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Italiji sinoć su u središtu Rima organizirali promotivno događanje gdje su talijanskim medijima i partnerima predstavili hrvatsku turističku ponudu, odnosno Hrvatska je istaknuta kao jedna od najuspješnijih destinacija Mediterana koja će i tijekom iduće godine težiti nastavku ovogodišnjih pozitivnih trendova.

Susretu s talijanskim medijima i partnerima prisustvovali su Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice i Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, koji su ovom prilikom predstavili turističke rezultate Hrvatske, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i željenu poziciju Hrvatske na talijanskom tržištu.

- Tržište Italije se tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a taj je status uspješno zadržan i tijekom posljednje dvije godine koje su bile vrlo izazovne za sve nas. Navedeno potvrđuje kako je Hrvatska na tržištu Italije vrlo dobro prepoznata kao kvalitetna turistička destinacija, a naš je cilj da u budućnosti budemo dodatno prepoznati i kao održiva destinacija visoke vrijednosti, odnosno kao destinacija s autentičnim i kvalitetnim turističkim doživljajima - izjavio je direktor Kristijan Staničić, nadodavši kako će u idućoj godini Hrvatska biti još konkurentnija obzirom na ulazak naše zemlje u Schengen i eurozonu.

Prezentacija je okupila 37 talijanskih medija kao što su RAI, La Stampa, Il Messaggero, Mediaset, Gambero Rosso, Nautica, Plein Air i dr., a događanju je prisustvovao i Jasen Mesić, veleposlanik Republike Hrvatske u Italiji, Silvana Napoletano, country menadžerica zrakoplovne tvrtke Vueling, Rosario Piscitelli, manager talijanskog brodskog prijevoznika SNAV i dr.

- Ove smo godine zabilježili velik interes mlađe populacije za putovanjima u Hrvatsku, koji su na dolazak bili motivirani zabavom i festivalima, a pritom je posebni interes iskazan za Novalju. Na tržištu je primjetan i trend kraćih putovanja s više dolazaka tijekom godine, a sve su češća i putovanja u pred i posezoni, bez obzira na njihov tradicionalni Ferragosto. U proteklom smo razdoblju odradili značajan broj promidžbenih aktivnosti na tržištu, a posljedica toga je pozitivna medijska slika i imidž Hrvatske na talijanskom tržištu - naglasila je Vukelić.

Okupljanima se obratila i Ivana Jelinić, predsjednica Talijanske federacije udruga poduzeća za putovanja i turizam (FIAVET), koja u svom članstvu ima oko 1500 putničkih agencija i turoperatora.

- Ovogodišnja sezona u Hrvatskoj bila je jako dobro pripremljena unatoč svim izazovima i okolnostima uzrokovanih pandemijom te ratnim zbivanjima u Ukrajini. Ovim putem želim čestitati Hrvatskoj turističkoj zajednici i Predstavništvu HTZ-a u Italiji na brojnim promidžbenim aktivnostima koje su odrađene na talijanskom tržištu, posebice u snažnoj i aktivnoj suradnji s agencijama kroz sudjelovanje na brojnim radionicama diljem Italije u pred i posezoni. Fiavet stoji na raspolaganju za sve oblike suradnje te će kao i do sada davati maksimalnu podršku Hrvatskoj - zaključila je Jelinić.

Dodajmo kako je s tržišta Italije, prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj tijekom prvih 10 mjeseci ove godine ostvareno više od 906 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 114 posto u dolascima te 87 posto u noćenjima, dok u odnosu na isto razdoblje 2019. navedeno predstavlja oko 76 posto rezultata. Pritom su Talijani najviše dolazaka i noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Rovinju, Medulinu, Novalji, Poreču i Malom Lošinju.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.