2 min. čitanja

Hrvatska na sajmu u Cannesu kao luksuzna destinacija visoke vrijednosti

Hrvatska na sajmu u Cannesu kao luksuzna destinacija visoke vrijednosti
Foto: Pixabay/Ilustracija

Sajam ILTM u Cannesu iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma, a HGK je, uz potporu HTZ-a, po peti put omogućio hrvatskim tvrtkama da na njemu predstave svoje usluge, istaknuto je u zajedničkom priopćenju te dvije institucije.

International Luxury Travel Market (ILTM) se ove godine održavao od 5. do 8. prosinca, a njemu je sudjelovalo šest domaćih tvrtki iz segmenta luksuzne ponude: Stories - Croatian Unique Hotels, Hilton Imperial Dubrovnik i Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa, Le Meridien Lav Split, Royal Hotels & Resort Dubrovnik i Leonidas Travel, navedeno je u priopćenju.

Na ovogodišnjem sajmu predstavilo se 96 zemalja s 1.850 globalnih luksuznih brendova za putovanja, pri čemu ILTM tvrtkama iz turističke industrije omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) na sajmu sudjelovanje hrvatskih tvrtki organizira od 2017., a interes je iz godine u godinu sve veći. Riječ je o "B2B" sajmu, na kojem tvrtke održe po 40 sastanaka s agentima iz cijelog svijeta. Važnost ovog sajma potvrđuje i rast broja agenata, kojih je novih čak 41 posto više u usporedbi s prošlom godinom, napomenuto je.

Direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica izrazila je zadovoljstvo zbog sudjelovanja na sajmu i ostvarenih kontakata, apostrofiravši velik interes za hrvatsku luksuznu turističku ponudu.

- Jedna od odrednica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je jačanje i razvoj luksuznog turizma i premium ponude, a idealno mjesto za stavljanje Hrvatske na svjetsku kartu luksuza je upravo sajam ILTM u Cannesu. Trebamo nastaviti promociju ovog segmenta turističke ponude ističući ključne atribute i prednosti koje Hrvatska ima kako bi se snažnije pozicionirali kao destinacija luksuznog turizma - izjava je Mihalić Đurice koje se prenosi u priopćenju.

Direktorica sektora za turizam HGK Andreja Vukojević rekla je da je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a hrvatske tvrtke imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude.

- Sajam ILTM iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma te ćemo i dalje biti podrška našim članicama u organizaciji istog - poručila je Vukojević.

Komercijalna direktorica Hiltona Dubrovnik Ivona Svab istaknula je da im je ILTM Cannes jedan od najvažnijih sajmova jer im daje priliku upoznati i uspostaviti veliki broj kontakata s partnerima iz segmenta luksuznog turizma koji traže nove destinacije i vrhunske hotele za svoje klijente.

- Dubrovnik je ove godine bio iznimno tražena destinacija a i najave za 2023. su pozitivne, pogotovo s tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a - rekla je Svab, prenosi HRT.

Hina

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.