>
  2 min. čitanja

Genijalna ideja promocije hrvatskih destinacija: DJ na svjetioniku, publika širom svijeta

Genijalna ideja promocije hrvatskih destinacija: DJ na svjetioniku, publika širom svijeta
Foto: Screenshot

Hrvatska ovoga ljeta šalje u svijet seriju dvosatnih glazbenih priča snimanih na atraktivnim lokacijama uz najmoderniji zvuk stranih i domaćih DJ-a čija muzika tako postaje soundtrackom za promociju naših prirodnih ljepota, specifičnosti i kulturne baštine. Melodična, ambijentalna i prostoru prilagođena glazba univerzalni je jezik kojim progovaraju hrvatske tvrđave, dvorci, nacionalni parkovi, renesansni spomenici, izvori i ušća rijeka, naše građevine i sva ona mjesta koja rado pokazujemo svijetu.  Putem društvenih mreža, muzika sjedinjena s tim posebnim prostorima brzo nalazi put do publike.

Soundtrack Croatia jedan je u nizu genijalnih projekata mlade ekipe okupljene pod imenom RatCat. Video streaming DJ setova trenutačno je veliki globalni trend i glavna spona između izvođača i publike u svijetu bez velikih koncerata, partya i festivala, a Hrvatska ovim serijalom istovremeno predstavlja najbolje od glazbe i svoje turističke ponude.

– Nakon što se dogodila pandemija i nestala veza između izvođača i publike, postao je trend da izvođači iz svojih domova puštaju glazbu uz kameru i na taj način komuniciraju s publikom. Paralelno već neko vrijeme jesu u trendu DJ setovi s posebnih lokacija, a Hrvatska ih je prebogata – priča nam Lawrence Klein o novom projektu.

– Mi smo i pred 2-3 godine krenuli s takvim projektima, kad su i u svijetu bili pionirski, a kako sad nema clubbinga, odlučili smo napraviti to, a RatCat je uvijek imao odgovornost prema zajednici, uvijek smo radili s javnim institucijama. Bitna nam je poruka da je glazba ok za mlade, da nema droge, da je sve ovo jedan opći i širi interes za zajednicu. Odlučili smo napraviti 10 epizoda i promovirati najbolje hrvatske lokacije – pojašnjava.

– To su ljudi mladi koji sebi mogu priuštiti ovakve stvari, dođu charterom u Hrvatsku i uživaju u prekrasnoj zemlji i glazbi. Mulo je druga epizoda, prva je bila u Nacionalnom parku Krka, super je prošlo, zahvaljujemo domaćinima, a ovaj put pzahvaljujemo PLOVPUT-u, Općini i Turističkoj zajednici Rogoznica, kao što zahvaljujemo i TZ Šibenik i TZ Šibensko-kninske županije koje nam svih ovih godina daju potporu – kaže nam ovaj mladi DJ koji podcrtava da Grad Šibenik ima odličnu simbiozu lokalne zajednice i civilnog sektora.

Publike na takvim eventima nema, oni su doma uz svoje mobitele i računala, no ekipa iz RatCata već razmišlja i korak unaprijed; DJ na svom mjestu, a publika uokolo na brodovima, ali, kako kažu: „o tom – potom“.

– Cilj je samo promoviranje dobre glazbe i naših ljepota, ono najbolje od oba svijeta – zaključuje Lawrence Klein i poziva da ih pratite na Facebooku i Youtubeu uživo.

Jurica Gašpar

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.