2 min. čitanja

Dubrovačka ulaznica za kulturne i spomeničke objekte Grada ostvarila novi rekord u prodaji

Dubrovačka ulaznica za kulturne i spomeničke objekte Grada ostvarila novi rekord u prodaji
Foto: Grad Dubrovnik

DUBROVNIK - Dubrovnik je u svibnju je zabilježio novi rekord u prodaji Dubrovnik Pass-a, Smart City rješenja predstavljenog prije nepunih godinu dana, ostvarivši prodaju od 42.440 komada vrijednu 1,59 milijuna eura!

Dosadašnji rekord u prodaji ove zajedničke ulaznice u najznačajnije kulturne i spomeničke objekte Grada ostvaren je u rujnu prošle godine kad je zabilježen prihod od 1,3 milijuna eura.

Najveći su posjet temeljem Dubrovnik Pass-a zabilježile gradske zidine (97 posto), Knežev dvor (55 posto), Muzej Franjevačkog samostana Male braće (43 posto) te Pomorski muzej (36,7 posto), dok sve uključene atrakcije bilježe značajna povećanja broja posjetitelja.

Foto: Grad Dubrovnik

Projekt Dubrovačke kartice pokrenut je 2010. godine s ciljem disperzije posjetitelja te dodatne promocije manje atraktivnih baštinskih institucija. Kartica je od samog početka uključivala besplatan posjet Gradskim zidinama, gradskim muzejima i galerijama te javni prijevoz, kao i popuste za brojne kulturne i turističke sadržaje. S obzirom na vrijeme boravka u Gradu, formirana su tri paketa usluga uključenih u jednodnevnu, trodnevnu i sedmodnevnu karticu.

Iako je od samog uvođenja sadržajem i cijenom bila najpovoljnije rješenje za posjet kulturnim atrakcija, projekt je svoj procvat doživio tek prošle godine kad je provedena digitalna transformacija. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.

U okviru projekta napravljen je i rebrending te redizajn vizualnog identiteta, uključujući i izmjenu imena iz Dubrovačke kartice u Dubrovnik Pass. Za potrebe promocije i prodaje izrađeni su web aplikacija i web shop koji omogućuju brzo i jednostavno kreiranje novih paketa usluga i cijena, budući da su rezultati prodaje i korištenja uključenih usluga vidljivi u realnom vremenu, kao i posebna mobilna aplikacija za kontrolu korištenja Dubrovnik Pass-a.

U cilju učvršćivanja Dubrovnika kao poželjne destinacije za digitalne nomade, kreiran je i Digital Nomad Dubrovnik Pass-a kroz koji se osiguravaju posebne pogodnosti za osobe koje u Dubrovniku borave duže vrijeme radeći na daljinu.

Osim što generira prihode iz kojih se financira obnova baštine, ali i cjelokupni kulturni sektor, projekt Dubrovnik Passa iznimno je značajan i zato što pruža široke mogućnosti nadogradnje, umrežavanja te daljnjeg strateškog razvoja kao ključnog alata za upravljanje povijesnom jezgrom Grada kao UNESCO-ovim svjetskim dobrom. Sustav je kao inovativno rješenje usklađen s EU zelenim planom, priopćili su iz Grada.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.