2 min. čitanja

Brodogradilište 3. Maj ugovorio radove na kemijskom tankeru i osigurao zaposlenost u 2023.

Brodogradilište 3. Maj ugovorio radove na kemijskom tankeru i osigurao zaposlenost u 2023.
Foto: Uljanik

RIJEKA - Brodogradilište 3. Maj ugovorilo je dovršetak gradnje tankera za prijevoz kemikalija, nosivosti 45.000 tona za tvrtku Viterlef Management te je, s tim i drugim ugovorenim poslovima, osigurana popunjenost kapaciteta u sljedećoj godini, a pregovara se o novim poslovima.

Rekao je to za Hinu pomoćnik direktora za komercijalu u 3. Maju Siniša Ostojić, kazavši da je riječ o brodu na kojemu je završeno oko 75 posto radova, a započet je prije 15-ak godina u Rusiji, za drugog naručitelja.

Brod tada nije dovršen, pa ga je tvrtka Viterlef Management s Britanskih djevičanskih otoka otkupila i namjeravala dovršiti Brodotrogiru, no, brod nije dovršen ni u tom brodogradilištu pa je lani dotegljen u splitsko, a potom u riječko brodogradilište, prenosi Radio Rijeka.

Radovi u 3. Maju obuhvatit će instaliranje cjevovoda, opremanje spremnika, završetak i opremanje nadgrađa, završno bojanje, sve u roku od godine dana.

Ostojić kaže da se u 3. Maju sada dovršava brod za prijevoz rasutog tereta, nosivosti 29.000 tona, za kanadskog naručitelja. Pri kraju je gradnja te se radi na opremanju polarnog kruzera za naručitelja iz Australije, a razgovara se o gradnji još jednog takvog broda.

Privodi se kraju izgradnja i djelomično opremanje prvog od tri trupa za 50-metarske jahte za talijanskog naručitelja, a treću godinu za redom nastavlja se gradnja sekcija, tj. dijelova trupa kruzera, također za talijanskog naručitelja.

Na pitanje je li to dovoljno za opstanak i poslovanje 3. Maja, Ostojić odgovara da je, na osnovi potpisanih ugovora, osigurana zaposlenost 3. Maja u 2023. te u prvoj polovini 2024. Dodaje da će, ako se realiziraju poslovi o kojima se sada pregovara, a od kojih su neki u visokoj fazi pregovora, biti osigurana zaposlenost riječkog brodogradilišta i na dulje razdoblje.

Kako je rekao, u tijeku su razgovori o gradnji novih pontona za dok 11 u Brodogradilištu Viktor Lenac. Traju i pregovori sa ciparskom tvrtkom o gradnji dva manja broda za razvoz ukapljenog prirodnog plina, tj. brodova koji tim plinom opskrbljuju druge brodove.

Pregovara se i o gradnji dva kemijska tankera sa spremnicima od nehrđajućeg čelika za naručitelja iz Italije, a za oba posla, i za brodove za opskrbu ukapljenim prirodnim plinom i kemijske tankere, bit će potrebna državna jamstva, rekao je Ostojić.

Hina

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.