1 min. čitanja

Započela jesenska kampanja „Falling for Croatia“

Započela jesenska kampanja „Falling for Croatia“
Foto: Jurica Gašpar

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Falling for Croatia“, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList.

Kampanja je zamišljena kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje naša zemlja nudi u ovom razdoblju godine, a glavni ciljevi su poticanje daljnjeg turističkog prometa u posezoni, kao i zadržavanje vidljivosti Hrvatske na emitivnim tržištima nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnog ljetnog dijela sezone.

- Nalazimo se u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda. Sve navedeno obuhvatili smo ovom kampanjom kroz brojne atraktivne fotografije i video materijale, a pritom smo posebni naglasak usmjerili na hrvatske kontinentalne destinacije i što sve gost u jesenskim mjesecima u njima može doživjeti. Naime, nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnih ljetnih mjeseci, u ovom dijelu godine želimo zadržati pozitivne trendove, privlačiti nove goste te naglasiti druge dijelove ukupne hrvatske turističke ponude, koja se posebice na kontinentu ističe po kvaliteti, izvornosti te održivosti - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako se posezona odvija vrlo dobro s oko 400.000 turista koji trenutno borave u zemlji.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.