2 min. čitanja

Usred sezone im ne rade odašiljači po obali - Kako A1 podjebava korisnike: "Isključite uređaj, pa ga ponovno uključite"

Usred sezone im ne rade odašiljači po obali - Kako A1 podjebava korisnike: "Isključite uređaj, pa ga ponovno uključite"
Foto: Depositphotos / Morski HR

Poslovni i privatni korisnici hrvatskih teleoperatera sve nam se češće javljaju s problemima sa signalom ili potpunog gubitka signala za telefoniju i internet po obali.

Najnoviji slučaj stiže iz Srime, naselja između Šibenika i Vodica, gdje je korisnik s čak četiri pretplatničke usluge u nemogućnosti iste i koristiti:

- Stigli smo na odmor, no ja nekolicina nas svejedno mora raditi. Vlasnik apartmana ima već uslugu putem A1 mreže, ali ponijeli smo i svoj home box, plus dva mobitela s flat, dakle najskupljom uslugom koja nam navodno omogućuje internet bilo gdje u Hrvatskoj. Čim smo došli, vidjeli smo da interneta ili uopće nema ili je veza toliko slaba, da podsjeća na prve pokušaje interneta u Hrvatskoj. Mnoge poslove morali smo odgoditi ili se pak seliti po ugostiteljskim objektima u obližnjim Vodicama i Šibeniku, gdje signala ima.

Kontaktirali smo i tehničku službu A1 operatora koji su kazali da im je odašiljač sada, usred turističke sezone - na redovnom održavanju i da i sami bilježe jako slabu propusnost. No, umjesto trajnog i hitnog rješenja, ljudima koji im za usluge daju stotine eura, ljubazno su preporučili "izgasite i ponovno upalite uređaj", a to i prije negoli dobijete tehničku službu već unaprijed preporuči snimljen glas koji vas 10-ak minuta (ukoliko imate toliko vremena i strpljenja), vodi do trenutka kad ćete tek čekati da se netko smiluje i javi da vam odgovori na vaš problem. Zvali smo više puta i svaki put bi nam odgovorili da vide problem ali da - ne mogu ništa.

- Odašiljači u Vodicama i na Zlarinu su preopterećeni i tu ne možete ništa napraviti. Trenutno mogu zabilježiti da se to događa, a dalje je na ekipi na terenu da procijeni hoće li ili neće stavljati novi repetitor i što će raditi - rekao nam je jedan od operatera koji su nam se tijekom dana javili<

Došli smo i osobno u Srimu i uvjerili se da signala - nema! Za objavljivanje teksta, doslovno smo morali do Vodica, gdje je pokrivenost za nijansu bolja, no i dalje užasna, jer je nemoguće uploadati veće datoteke, poput videa. I da se razumijemo, turista nema ni približno toliko da bi mogli govoriti o zagušenju mreže. I plaže na šibenskom području su poluprazne!

Od lokalnog stanovništva doznajemo da ovakvo stanje nije samo usred ljeta, već i zimi, samo se o tome ne priča, jer nije turistička sezona.

Upit smo poslali i Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti. Zanimalo nas je kakva je njihova uloga u reguliranju stanja na terenu i koje su kazne za neispunjavanje ugovorenih obaveza pokrivenosti signalom i uslugama od strane operatera naseljenih i prometnih područja unutar Republike Hrvatske. Odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.

Jurica Gašpar

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.