2 min. čitanja

DOBRI TRENDOVI U tijeku promotivna kampanja povodom ulaska Hrvatske u Schengen

DOBRI TRENDOVI U tijeku promotivna kampanja povodom ulaska Hrvatske u Schengen
Foto: HTZ

Povodom ulaska Republike Hrvatske u Schengen od 1. siječnja 2023. godine, Hrvatska turistička zajednica provodi promotivnu kampanju na online kanalima komunikacije, posebno na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Kampanja će se provoditi do ožujka ove godine s ciljem dodatnog informiranja svih potencijalnih putnika o još većoj prometnoj dostupnosti naše zemlje, odnosno ulasku Hrvatske u ovo elitno europsko društvo.

Kampanja se provodi na 13 europskih tržišta s kojih hrvatski turizam i inače ostvaruje najveći turistički promet, kao što su Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Slovačka, Italija, Mađarska, Francuska, Nizozemska i dr.

- Ulazak Hrvatske u Schengen, zajedno sa uvođenjem eura kao nove službene valute, veliko je postignuće za našu zemlju, a navedeno će vrlo pozitivno utjecati i na daljnji razvoj hrvatskog turizma, odnosno na daljnje podizanje njegove ukupne konkurentnosti. To je posebice važno ako znamo da se u našoj zemlji oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta kojima će naša zemlja od ove godine biti još dostupnija, ali i praktičnija za realizaciju turističkih putovanja. Ove novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na emitivnim tržištima, odnosno turoperatori, agencije i prijevoznici pa samim time i tijekom ove godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i povratak na predpandemijske razine turističkog prometa - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Dobre trendove i pozitivna očekivanja u ovoj godini potvrđuje i turistički promet ostvaren u dosadašnjem dijelu siječnja u kojem je u Hrvatskoj ukupno ostvareno oko 125 tisuća dolazaka i 400 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje siječnja 2019. godine predstavlja rast od 16 posto u dolascima i 25 posto u noćenjima. Pritom je najviše noćenja ostvareno u Istri, na Kvarneru te u Zagrebu, a gledano prema tržištima najviše su noćenja, uz domaće goste, ostvarili Austrijanci, Nijemci, Slovenci i Talijani.

Iz HTZ-a podsjećaju da prostor Schengena danas obuhvaća 27 europskih zemalja te više od 423 milijuna stanovnika, a podrazumijeva prostor bez unutarnjih graničnih kontrola. Navedeno uključuje sve vrste prometa što je posebno pogodno za hrvatski turizam koji je samo u prošloj godini ostvario više od 16 milijuna inozemnih turističkih dolazaka.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.