3 min. čitanja

Slavonac koji je zavolio ribolov na moru izvlači samo kapitalce

Foto: Unsplash / Ilustracija

KONAVLE - Prvo je pustio ribu da se izmori i tek onda počeo vući. No, zapela je u stijene pa je trebalo pustiti još malo upredenice da se izvuče iz kamenja. Luc od preko pet kila završio je na gradelama i nahranio deset ljudi.

Konavoske stijene idealne su za shore jigging i spinning što potvrđuju sve brojniji ulovi s te lokacije tim tehnikama. Još jednu potvrdu lovnosti takvog pristupa dao je Kristijan Haramina koji se okušao u spinningu upravo na tom terenu.

- Ja sam Slavonac iz Mokošice, al’ sam zavolio ribolov na moru toliko da ne propuštam priliku za ribolov, kad god to mogu. Kad mi je na jig udario prvi luc od 1.1 kilogram bilo je ludo. Mislio sam da sam da je 10 kila kad je počeo vući i od tada sve više sam istraživao na internetu - ispričao je Kristijan za Novi List.

- A baš dan prije ovog ribolova nešto mi nije dalo mira, nešto me baš vuklo na more. Spremio sam pribor u auto i krenuo prvi puta na tu lokaciju na stijenama. Parkirao sam auto, izvadio pribor i hodao nekih desetak minuta preko kamenja i stijena da bih došao do idealne pozicije. Na stijene sam došao u 7:30 ujutro. More je bilo malo valovito i idealno za isprobati kopiju Patchinka bijele boje. Štap je bio Okuma Hexana 15-50 grama od 3 metra, rola Okuma Azores Z 55S, upredenica Aliexpress 9 nitna, a predvez Fc Seaguar od 0.40 milimetara - opisuje.

- I već nakon par zabačaja i par cimanja štapom vidio sam veliku sjenu koja je progutala varalicu i tad počela borba. Prvo sam pustio ribu da se izmori pa sam je tek onda počeo vući van. Riba je zapela u stijene pa sam morao pustiti još malo upredenice da se riba izvuče iz kamenja. Pozvao sam u pomoć kolegu koji je lovio u blizini i koji mi je pomogao kukom izvući luca od 5,1 kilogram.

Poslije toga je još jedna riba zagrizla, ali je nakon kratke borbe pukao fluorokarbonski predvez tako da je riba varalicu odnijela sa sobom. U  ovoj vrsti ribolova sam oko pola godine i bilo je dosta ulova, al’ ovakvih do sad nije. Luc je završio na gradelama i najeo je deset ljudi - završio je svoju priču Kristijan Haramina.

Boris Bulić

PROČITAJTE JOŠ:

Jigao pa nasukao luca od preko 11 kilograma
Plima i jugo su pravi okidač za kapitalce kaže Đani Babić koji je jigao pa nasukao luca od preko 11 kilograma čime je oborio vlastiti rekord. Iz Dubrovnika se javio Đani Babić koji je u jednom od posljednjih ribolovnih pohoda uspio oboriti vlastiti rekord. Nije to bio lagan
ĆAKULE UGODNE NARODA GURMANSKOG Luc ili Trupac | | Morski HR
Kod nas kao i svaka riba ima naziva koliko hoćeš. Ali, neka ima. Za pojist je lipa. I tako, boreći se i dalje sa zločestom tetom Koronom, poštivajući neizlaske i grupna druženja, a oslanjajuć se na
Na blakardu izvukao škrpinu težu od 3 kilograma
ŠIBENIK - Kapitalac je ulovljen u Šibenskom kanalu na dubini od 26 metara. Iz Šibenika se javio Darko Sambol koji je, kao i mnogi ribolovci, vrlo škrt na riječima. Premda je ulov bio dobar, a pozicija standardno dotupna, Darko nije puno toga otkrio. Evo što je novinar Novog Lista ’kliještima

Pritisnite ESC za zatvaranje.