3 min. čitanja

Sedmi CRO Race počinje 27. rujna u Osijeku i kreće prema Jadranu

Sedmi CRO Race počinje 27. rujna u Osijeku i kreće prema Jadranu
Foto: PR

ZAGREB – Sedmo izdanje međunarodne biciklističke utrke CRO Race, koje će biti održano od 27. rujna do 2. listopada, predstavljeno je na današnjoj konferenciji za medije.

Ovogodišnja će utrka, nikad jača dosad, ugostiti dvadeset svjetskih biciklističkih timova iz Europe, Azije, Amerike i Australije, od kojih će šest biti iz kategorije natjecanja World Teams. CRO Race održat će se na šest etapa na trasi dužoj od 1.000 kilometara diljem Hrvatske pa će tako biciklisti uživati u prirodnim ljepotama već poznatih, ali i nekih novih destinacija. Vozit će sljedećim etapama: 1. Osijek – Ludbreg (223,5 km), 2. Otočac – Zadar (163 km), 3. Sinj – Primošten (157 km), 4. Biograd na Moru – Crikvenica (219 km), 5. Opatija – Rabac/Labin (154 km) i 6. Sveta Nedelja – Zagreb (158 km). Kraj posljednje etape i proglašenje ukupnog pobjednika kao i prošle godine bit će kod Hrvatskog narodnog kazališta na Trgu Republike Hrvatske u Zagrebu.

U ovom je trenutku prijavljeno 140 biciklista koji dolaze s pet kontinenata, a među zvučnim timovima natječu se prva dva u trenutnom svjetskom poretku – Ineos Grenadiers iz Velike Britanije te nizozemski Jumbo – Visma. Ukupno će na utrci sudjelovati i četvorica Hrvata – Fran Miholjević koji je ove godine prešao u Bahrain Victorius, Carlo Jurišević (Ljubljana Gusto Santic), Viktor Potočki (Ljubljana Gusto Santic)) i Antonio Barać (Meridiana Kamen Team). Svi će se natjecatelji boriti za crvenu majicu s detaljima prepoznatljivih crveno-bijelih kvadratića koja pripada vodećem biciklistu u ukupnom poretku, a na kraju će biti nagrađeni i najbolji biciklisti po bodovnom poretku i poretku brdskih ciljeva, najbolji mladi vozač do 23 godine te najbolja ekipa.

Foto: PR

- Iznimno me veseli što svakim svojim izdanjem CRO Race u svakom segmentu napreduje. Ove godine natjecat će se neki od najboljih timova u svjetskom poretku i najzvučnija imena profesionalnog biciklizma. Snažna sportska manifestacija znači i veću prepoznatljivost za drugi dio priče koji se gradi oko CRO Racea od početka – a to je promocija Hrvatske kao poželjne turističke i cikloturističke destinacije. CRO Race jedno je od rijetkih natjecanja koje uključuje sve dijelove Hrvatske, kontinent i primorje, i to ga čini posebnim. Zato zaista zahvaljujem svim partnerima i sponzorima koji su prepoznali ovaj projekt i njegovu vrijednost za svoju zajednicu i skupa s nama okreću pedale i pokreću ovo događanje - istaknuo je Vladimir Miholjević, direktor utrke CRO Race.

Kao i dosadašnjih godina, utrku će svakodnevno prenositi Hrvatska radiotelevizija, a izravan prijenos bit će emitiran i na Eurosportu. Zahvaljujući suradnji s tvrtkom A.S.O. televizijski signal emitirat će se na šest kontinenata – u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji, Africi i Australiji – u čak 130 zemalja.

Ovogodišnja biciklistička utrka CRO Race ponudit će mnoga uzbuđenja, a jedno je od njih zasigurno i treće izdanje virtualne utrke za djecu, Kids CRO Race koja se organizira s ciljem poticanja što više djece na rekreaciju i sport te stvaranja svijesti o pozitivnim učincima na zdravlje koje kretanje biciklom donosi društvu i pojedincima. Naglasak se stavlja i na promociju razvoja i poticanja niskougljičnog prometa, održivog i za okoliš neinvazivnog načina kretanja. Kids CRO Race bit će održan sa startom u Osijeku te u gradovima koji su ciljevi etapa – Ludbregu, Zadru, Primoštenu, Crikvenici, Labinu i Zagrebu. Svakog dana proglasit će se najbolji natjecatelji, a najbolji mladi biciklisti u ukupnom poretku bit će proglašeni na završnoj ceremoniji u Zagrebu.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.