>
  2 min. čitanja

Predstavljena nova aplikacija za turiste bazirana na umjetnoj inteligenciji

Predstavljena nova aplikacija za turiste bazirana na umjetnoj inteligenciji
Foto: TZ Splitsko-dalmatinske županije / Veljko Martinović

SPLIT - TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavila je novu aplikaciju za turiste baziranu na umjetnoj inteligenciji. Ugrađena je funkcija poput proširene stvarnosti pa se mogu vidjeti vizuali i 3D animacije u stvarnom prostoru.

Na šestoj redovnoj sjednici Skupštine TZ Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović zaključila je kako je prošla turistička sezoba bila iznimno uspješna, a istu očekuju i ove godine.

Navela je da ju je, nakon preuzimanja dužnosti u kolovozu, zateklo vrlo sređeno stanje, a ona je dodala svoju viziju koja se nastavlja na održiv, zelen, siguran i građanima ugodan turizam.

- Želimo da turizam bude kategorija koja će poboljšati kvalitetu života, a koja pronosi lijepu priču o našoj domovini - poručila je.

Na skupštini se govorilo i o projektu Vlade RH i Ministarstva turizma i sporta ‘Hrvatska turistička kartica’ koji za cilj ima povećanje potrošnje hrvatskih građana u ugostiteljstvu i turističkim sadržajima na području cijele države.

Dejan Grepo, poznat po čitavom nizu digitalnih rješenja, između ostalih kreirao je online web platformu CroCare i mobilnu aplikaciju ‘Plaja - Beach Finder’, kao i TAPCARD digitalne beskontaktne vizitke, ovoga puta u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama osmislio je novu aplikaciju ‘Dalmatia AI’.

- Aplikacija je bazirana i građena na umjetnoj inteligenciji, istom aplikacijom možeš se koristiti u Splitu i bilo kojoj lokaciji u županiji, ali se prilagođava onoj na kojoj trenutno boravite - rekao je.

Ugrađene su najmodernije funkcije poput proširene stvarnosti, da se mogu vidjeti vizuali i 3D animacije u stvarnom prostoru. Također, tu je i chat opcija koja nije klasično dopisivanje s umjetnom inteligencijom, već pruža odgovore u vidu multimedijalnog zapisa, fotografije, navigacije. U slučaju hitnog problema koje turisti imaju aplikacija će ponuditi poziv centru 112.

Aplikacija je već dostupna preko šest mjeseci, spremna je zapreuzimanje za sve urađaje, prenosi Dalmatinski portal.

- Zato što jako dobro prepoznaje interese korisnika, informira ga, pomaže mu i upotpunjuje doživljaj. Doslovno turist skine aplikaciju i svoj uređaj stavi u džep, ona će ga obavijestiti kada bude u blizini nekig važnog sadržaja - otkrio je splitski IT-ovac.

B.K.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.