2 min. čitanja

HTZ iznijela nove brojke o turističkoj sezoni, kažu da je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja

HTZ iznijela nove brojke o turističkoj sezoni, kažu da je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja
Foto: Kažimir Škrbić

RABAC - Koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istarske županije održan je u srijedu u Rapcu. Uvodnu riječ imao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, a sastanku su prisustvovali Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istre te predstavnici 28 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Prije prezentacije novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, čiji je sažetak danas predstavljen turističkim zajednicama Istre, na sastanku se govorilo o trendovima u realizaciji turističkog prometa, javnim pozivima i natječajima koji će biti raspisani za financiranje projekata turističkih zajednica, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja.

- Prezentacijom novog Strateškog marketinškog i operativnog plana u Istri završili smo ovaj prvi ciklus predstavljanja dokumenta kolegama iz jadranskih županija. Organizirat ćemo dodatne prezentacije i radionice na terenu jer je riječ o vrlo opširnom i sadržajnom dokumentu. U njegovoj će provedbi važnu ulogu imati i sustav turističkih zajednica pa je kvalitetna informiranost kolega, odnosno njihovo shvaćanje smjernica dokumenta nužna kako bi na koncu svi zajedno ostvarili planirane ciljeve - poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić.

Foto: HTZ

- Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za nas predstavlja vrlo važan dokument koji definira promotivnu strategiju na nacionalnoj razini. Nakon što još detaljnije proučimo nacionalni plan krenut ćemo u proces izrade takvog dokumenta za Istru. Ideja je da ti planovi budu usklađeni, da svi zajedno radimo na jačanju hrvatskog turističkog brenda, a mi ćemo dodatno, sukladno našim zakonskim zadaćama, posebnu pažnju i aktivnosti usmjeravati u promociju istarskog turizma. Naš je cilj zadržavanje i dodatno jačanje pozicije Istre, kako na najvažnijim inozemnim tržištima, tako i na  domaćem tržištu - Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istre.

Tijekom sastanka je naglašeno kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,5 milijuna dolazaka te 50,3 milijuna noćenja što je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno oko 3,7 milijuna dolazaka i 23 milijuna noćenja što je na razini srpnja lani.

Pozitivne trendove bilježi i Istra, jedina hrvatska regija koja je još u prošloj godini premašila rekordan rezultat iz 2019. Tako je u Istri u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i 14,6 milijuna noćenja što je 5 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja u Istri ostvareno preko 913 tisuća dolazaka i 6,1 milijun noćenja što je također na razini lanjskog srpnja.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.