1 min. čitanja

NP Brijuni u kampanji “Poslušaj glas prirode”

NP Brijuni u kampanji “Poslušaj glas prirode”
Foto: Renco Kosinožić

SPLIT/BRIJUNI –  Na Svjetski dan mora i oceana, koji se obilježava 8. lipnja, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u Splitu predstavilo je nacionalnu kampanju „Poslušaj glas prirode“ koja se provodi u sklopu projekta „Razvoj okvira za upravljanje ekološkom mrežom Natura 2000“.

Kampanja upoznaje javnost s bitnim činjenicama o očuvanju prirode te važnosti povezanosti čovjeka i prirode za zajedničku budućnost. Cilj kampanje je motivirati stanovnike Hrvatske da preispitaju vlastite stavove i postupke te uvide kako jednostavni koraci, koje mogu sami poduzeti, doprinose zaštiti prirode u lokalnom okruženju te ujedno poboljšavaju kvalitetu njihovog života.

Nacionalni park Brijuni bio je dio kampanje uz ostale nacionalne i parkove prirode u Hrvatskoj, prezentirala se i prvi put zaigrala velika društvena igra koja najmlađe educira što su to klimatske promjene, kako ih prepoznati i što svatko od nas u svojoj svakodnevnici može napraviti da ublaži utjecaj na prirodu.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.