1 min. čitanja

JADROLINIJA “Zbog globalnog problema Google servisa moguće poteškoće kod isporuke karte mailom”

JADROLINIJA “Zbog globalnog problema Google servisa moguće poteškoće kod isporuke karte mailom”
Foto: Facebook / Jurica Matulić

U četvrtak, 20. kolovoza 2020. godine, u jutarnjim satima, Google je na svojim službenim web stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke mailova putem Google servisa. Zbog navedenih problema, moguće su poteškoće kod isporuke karte mailom prilikom kupovine putnih karata putem digitalnih kanala prodaje Jadrolinije, mobilne aplikacije mJadrolinija i web stranice Jadrolinije.

Bez obzira na ovu, globalnu poteškoću, kupnja karata putem mobilne aplikacije i web stranice i dalje je moguća. Putnici svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka pod nazivom e – Karte.

Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online kupovine, bez obzira na aktualan problem, priopćio je nacionalni brodar.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.