2 min. čitanja

Jadrolinija lani ostvarila 40 posto veći promet nego 2020.

Jadrolinija lani ostvarila 40 posto veći promet nego 2020.
Foto: Jadrolinija

Flota Jadrolinije lani je prevezla 10,5 milijuna putnika i 3,1 milijun vozila, što je 40 posto više nego pandemijske 2020., ali i 85 posto od prometa koji je ovaj nacionalni linijski brodar ostvario rekordne 2019. godine, javlja Novi list.

Ipak, u Jadroliniji lanjske rezultate ocjenjuju zadovoljavajućim te podsjećaju da su gubici u pandemijskoj 2020. bili značajni te da je pad broja prevezenih putnika i vozila značajno utjecao na prihode i likvidnost ove kompanije.

Podsjetimo, Vlada je u prosincu zbog utjecaja pandemije odobrila Jadroliniji potporu od 52 milijuna kuna za nepokrivene fiksne troškove.

– Restrikcije vezane za putovanja i prelaske granica značajno su utjecale na rezultate sezone 2020., a istovremeno su fiksni troškovi ostali isti, uz značajna ulaganja u nabavku zaštitne opreme kako bi se osigurala sigurna putovanja za vrijeme pandemije te održavanje povezanosti s otocima, ali i susjednom Italijom – navode iz Jadrolinije u kojoj očekuju da će ova godina i turistička sezona donijeti nastavak oporavka od pandemije te da će se poslovni rezultati dodatno približiti rekordnoj 2019. i učvrstiti financijsku i poslovnu poziciju kompanije.

Jadrolinija raspolaže flotom od 54 broda, prosječne starosti 28 godina.

Riječ je o 37 trajekata za lokalnu plovidbu, deset katamarana, četiri klasična putnička broda i tri trajekta za međunarodne plovidbe.

Zadnjih nekoliko godina bijela flota upotpunjena je s četiri trajekta – »Faros«, »Ugljan«, »Lošinj« i »Otok Pašman« te katamaranom »Jelena«.

Kako navode iz Jadrolinije, u flotu se ulaže ovisno o starosti brodova i potrebama određenih linija, a to uključuje i uklanjanje brodova koji su ostvarili svoju svrhu, što je lani učinjeno s trajektom »Lubenice«.

U planu je nastavak ulaganja u nove tehnologije, koje moderniziraju postojeće brodove, ali i obnova flote brodovima na obnovljive izvore energije, koji bi odgovarali potrebama linija i posebnostima jadranskih luka.

Ovaj domaći brodar krajem prošle godine zapošljavao je 1.807 zaposlenika, a tijekom ljetne sezone zaposlena su još 143 dodatna pomorska djelatnika na brodovima te 42 sezonska radnika na prodajnim mjestima.

Iz Jadrolinije kažu da već nekoliko godina prepoznaju važnost ulaganja u digitalnu transformaciju poslovanja.

– Ulažemo u digitalizaciju unutarnjeg poslovanja s ciljem povećanja poslovne učinkovitosti, transparentnosti i sigurnosti. Posebna pažnja usmjerena je na digitalizaciju vanjskog poslovanja s putnicima, s ciljem povećanja kvalitete usluge – zaključuju iz Jadrolinije.

Orjana Antešić

PROČITAJTE JOŠ:

Jadroliniji odobrena državna potpora od 52 milijuna kuna
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.