2 min. čitanja

HTZ osigurava sredstva za turističke zajednice na nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu

HTZ osigurava sredstva za turističke zajednice na nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu
Foto: Twitter

Ovaj tjedan održana je sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte udruženih turističkih zajednica u 2023. te Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu u 2023.

Riječ je o natječajima u sklopu kojih će se sredstva, osigurana iz Fonda za udružene turističke zajednice, odnosno Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent, dodjeljivati za projekte istraživanja i strateškog planiranja, razvoj turističkih proizvoda, komunikaciju i oglašavanje te za projekte destinacijskog menadžmenta, kao i za projekte koji se realiziraju sredstvima iz EU fondova.

- Ovim natječajima značajno doprinosimo sustavnom podizanju ukupne kvalitete hrvatske turističke ponude, promociji hrvatskog turizma, ali i razvoju onih destinacija koje nisu u potpunosti ostvarile svoj turistički potencijal. Također, na ovaj način i dalje potičemo sustav turističkih zajednica na udruživanja koje tako mogu efikasnije koristiti financijska sredstva, ali i kvalitetnije upravljati turističkim destinacijama. Takvim pristupom svi zajedno doprinosimo jačoj prepoznatljivosti hrvatskih turističkih destinacija i stvaramo sustav održivog i otpornog turizma - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, naglasivši kako će natječaji biti objavljeni već danas.

Na sjednici Turističkog vijeća usvojena je i odluka o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima u 2023. godini za što su odobrene suradnje s turoperatorima i prijevoznicima u ukupnom iznosu od gotovo 3,4 milijuna eura s uključenim PDV-om.

- Danas smo donijeli važne odluke za razvoj i promociju destinacija u svim dijelovima Hrvatske, kao i za promociju na inozemnim tržištima. Najveća sredstva do sada, više od 8 milijuna eura, izdvojili smo za udružene turističke zajednice te za turističke zajednice na nedovoljno razvijenim područjima, za razvoj i unaprjeđenje turističkog proizvoda, projekte destinacijskog menadžmenta, kao i projekte istraživanja i oglašavanja. U hrvatskom zaobalju, kontinentu i unutrašnjosti leži iznimno velik turistički potencijal čijim korištenjem doprinosimo gospodarskoj revitalizaciji tih krajeva, ali i smanjenju opterećenja na visoko razvijene destinacije. Za predstavljanje na inozemnim tržištima izdvojeni su također dosad najveći iznosi, a u tom kontekstu bih posebno istaknula strateška partnerstva s avioprijevoznicima i turoperatorima, koja će ove godine, s povratkom europske konkurencije i dalekih tržišta, učiniti predstavljanje Hrvatske još učinkovitijim - poručila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

Dodajmo i to kako su članovi vijeća usvojili i odluku o odabiru medijskih agencija za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz mogućnost produljenja na 2025. godinu, a riječ je o ukupno 14 tržišta. Također, usvojena je i odluka o oglašavanju na Expediji, jednoj od najvećih svjetskih platformi za putovanja, a aktivnosti će se provoditi na tržištima Njemačke, Švedske, UK-a i SAD-a.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.