1 min. čitanja

Fotografije za otočne iskaznice korisnici od sad mogu preuzeti iz registra MUP-a

Fotografije za otočne iskaznice korisnici od sad mogu preuzeti iz registra MUP-a
Foto: Facebook / AZOLP / Pixabay

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava korisnike otočnih iskaznica kako je Sporazumom s Ministarstvom unutarnjih poslova (MUP) omogućilo da se iz njihova Registra dohvaća fotografija fizičke osobe koja se nalazi na osobnom dokumentu (osobnoj iskaznici ili Putovnici). Drugim riječima ubuduće prilikom podnošenja zahtjeva za otočnu iskaznicu za povlašteni prijevoz putnika podnositelj više neće trebati prilagati svoju osobnu fotografiju dimenzija 35×45 mm već će se ista dohvaćati iz MUP-ova Registra.

Dakle, ako ste u zadnjih pet godina dostavili MUP-u svoju fotografiju za izradu osobnog dokumenta (osobna iskaznica ili putovnica) tada će se ta fotografija naći na Vašoj novoj Otočnoj iskaznici.

Ukoliko se u registru MUP-a nalazi fotografija starija od pet godina tada je korisnik obvezan uz zahtjev za izdavanje otočne iskaznice priložiti  novu fotografiju ne stariju od godine dana.

Prilikom obrade zahtjeva za izdavanje otočne iskaznice za povlašteni prijevoz više neće biti moguće dohvaćati fotografiju sa „stare“ otočne iskaznice, već će se prioritetno dohvaćati fotografija iz MUP-a ukoliko nije starija od pet godina. Ukoliko u MUP-ovu registru postoji samo fotografija starija od pet godina tada je korisnik obvezan priložiti zahtjevu novu osobnu fotografiju.

Za sva pitanja korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329-371 i 021/329-372.

I.B.

PROČITAJTE JOŠ:

Zbog prevara s otočnim iskaznicama, i ministar Butković najavio provjere
Obavijest korisnicima otočne iskaznice: “Zloupotrebom je možete deaktivirati na 6 mjeseci!”
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.