2 min. čitanja

Digitalni nomadi veliki su promotori Istre

Digitalni nomadi veliki su promotori Istre
Foto: Pixabay/Ilustracija

'Poslovnjaci' koji nisu vezani uz ured, nego posao mogu obavljati i izdaleka - sve češće borave na hrvatskoj obali i izvan glavne sezone. Hrvatska turistička zajednica sufinancirala je jednomjesečni boravak u središnjoj Istri skupini digitalnih nomada koji uz svoj posao, objavljuju priče o turističkoj ponudi našeg najvećeg poluotoka.

Digitalni nomadi iz SAD-a, Australije i nekoliko europskih zemalja impresionirani su ugođajem slikovite središnje Istre, mirom koji im je potreban za rad i naravno gastronomijom.

- Sve je tipično za regiju, zaista mi se sviđa sve što središnja Istra nudi, svi proizvodi su domaći od povrća do ostaloga - za Regionalni Dnevnik kaže Danielle Farage, futuristica generacije Z, New York.

Turistička zajednica središnje Istre već treću godinu provodi projekt ugošćavanja digitalnih nomada kako bi, razvijajući posebne oblike turizma, produljila sezonu.

- Čudesno je, predivan okoliš, prekrasan kamp...bolje ne može - kaže Peter Rimkus, fotograf iz Texasa.

- Udružili smo se s udrugama nomada, ne samo u Hrvatskoj nego i šire, pronosi se dobar glas o središnjoj Istri kao jednoj dobroj destinaciji, dobrom domaćinu za digitalne nomade i to je neprocjenjiva promocija - ističe Sanja Kantaruti, direktorica TZ-a središnje Istre.

Osobito se u pandemiji povećao broj poslovnih ljudi koji rade nadaleko. Neki od njih ostanu i dobar dio radnoga vijeka poput Paula Bradburyja iz Velike Britanije, koji je u našu zemlju došao prije 20 godina i ostao.

- Ako imaš mjesto kao Istra, gdje je autentičan život, super lifestyle, sigurnost, možete raditi preko dana na laptopu i nakon toga uživat ovdje - kaže Paul Bradbury, urednik portala Total Croatia News.

Središnja Istra sve se više okreće cjelogodišnjem turizmu pa tako i svako novo ulaganje, poput ovog u tek dovršen luksuzni kamp.

- Mi smo destinacija biciklizma i sporta, uglavnom u tom pravcu ćemo ići tako da cjelogodišnje popunimo te naše sadržaje - poručuje Darko Banko, vlasnik kampa u Tinjanu.

O svemu tome digitalni nomadi već snimaju video uratke. Opisuju krajolik, iznose iskustva s gastronomskih radionica, posjeta destilerijama, vinskim podrumima i ostalim sadržajima koje obilaze nakon što obave posao za tvrtke u kojima su zaposleni.

A.N.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.