5 min. čitanja

Brodosplit zapošljava 300 radnika! Evo koja su zanimanja najtraženija...

Brodosplit zapošljava 300 radnika! Evo koja su zanimanja najtraženija...
Foto: Brodosplit

Brodosplitova Uprava svojim aktualnim potezima vodi ka jačanju proizvodnje, pa stoga u predstojeći proces oporavka i stabilizacije koji najavljuju da slijedi, nakon niza odrađenih predradnji financijskog karaktera, s čvrstim uvjerenjem u uspjeh kreću u realizaciju odluke o angažiranju velikog broja novih radnika koji su im važni zbog završetka započetih projekata i realizacije novougovorenih. Uz povratak jednog dijela starih radnika, ovo ljeto se očekuje značajnije pojačanje u proizvodnji, a radi se o angažmanu od oko 300 novih radnika.

Brodosplit ima potrebe za novim proizvodnim radnicima, ali i radnicima specijalističkih struka. Vjeruju u dobar odaziv direktnog zapošljavanja s tržišta rada, kao i suradnju s specijaliziranim tvrtkama putem kooperacije. U tvrtki nude stimulativna primanja, odlične uvjete rada te rad u vrlo dinamičnom okruženju uz mogućnost napredovanja. Donosimo popis zanimanja za koja su oglašene potrebe, a detaljnije informacije i uvjete za zapošljavanje, za svako zanimanje je moguće pronaći na web stranici Brodosplita.

·         Bravar

·         Brodocjevar

·         Brodomonter

·         Brusač

·         CNC operater

·         Dizaličar

·         Električar

·         Eletroispitivač

·         Elektroničar

·         Inženjer strojarstva

·         Inženjer elektronike

·         Inženjer elektrotehnike

·         Inženjer u proizvodnji

·         Inženjer

·         Ispitivač-Strojar

·         Planer projekta

·         Projektant opreme

·         Ravnač brodskih konstrukcija

·         Referentica ugovorne nabave

·         Skelar

·         Skladištar

·         Strojoprojektant

·         Tehničar privremene energetike

·         Viljuškarist

·         Vozač autodizalice

·         Vozač C kategorije

·         Zavarivač

Za kompaniju koja se uspješno othrvala prijetnji stečaja otvara se novo poglavlje, što znači da će se ovime omogućiti da započete poslove dovrše u razumnim rokovima, ali nakon što su prethodno uspješno riješili financiranje svih tih poslova koji su bili na čekanju.

Također je bitno naglasiti da je refinanciranje obveza Brodosplita bilo odgođeno duže od godine dana zbog ishođenja dozvola koje su bile potrebne u SAD-u sa strane OFAC-a, sastavnice njihovog Ministarstva financija, slijedom sankcija uvedenih ruskim bankama nakon početka rata u Ukrajini.

Dugo su čekali na odobrenja, a to je negativno utjecalo na dinamiku njihovih poslova i rezultate poslovanja. Tome se sad staje na kraj, pa će uspostaviti sve proizvodne procese kako bi se vratili na prijašnje pozicije kada su radili najsloženije projekte.

Kad je počeo rat u Ukrajini, a propalo financiranje ugovoreno s njemačkim VTB-om u vlasništvu ruske banke, podsjetimo, tvrtka se našla u velikom problemu iz kojeg kao izlaz pronađena alternativa za financiranje s američkim fondom, pa su prvi na redu krenuli oni projekti koji čekaju dovršetak.

Najvažniji je drugi obalno ophodni brod za koji je 14. ožujka 2024. potpisan Ugovor o izmjeni i dopuni ugovora o gradnji obalnih ophodnih brodova kojim je reguliran način završetka gradnje i novi rok isporuke za prvi od ukupno četiri preostala broda.

Na listi nedovršenih projekata je polarni kruzer, novogradnja 485, koja je 90 posto dovršena, dužine 108 metra, za 200 putnika. Cilj je da se ovaj polarni kruzer za poznatog kupca završi, jer je to projekt na koji se odnosi jedino državno jamstvo koje je i naplaćeno od Brodosplita. Posrijedi je iznos od 32 milijuna eura, pa bi s isporukom broda novac bio vraćen državi. Kako se doznaje, slijedom nastavka ovih aktivnosti na projektu u tijeku su i kontakti s Ministarstvom financija da prilikom isporuke broda, iznos isplaćen po državnom jamstvu bude vraćen državi.

Na listi nedovršenih projekata također je i 'zero emission' trojarbolni jedrenjak s nultom emisijom ispušnih plinova, inače za 36 putnika, zatim besposadni brod, za koji je započela obrada aluminija te dugoočekivani početak izgradnje višenamjenske turističke i istraživačke podmornice. Sva tri projekta sufinancirani su sredstvima u sklopu poziva 'Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja (IRI) - faza II iz EU fondova.

Na dovršetku je i tzv. riječni kruzer, brod koji je ostao u njihovoj floti, ali već dugo stoji, sve to nakon što je njegov naručitelj kao investitor izgubio arbitražni spor, ujedno i sam brod. U skladu s kompanijskom strategijom trenutno rade na njegovoj prekvalifikaciji, kako bi plovio morem kao dio Brodosplitove flote na turističkoj liniji koja je prema touroperatorima vrlo profitabilna (Italija-Grčka).

Taj je dio aktivnosti zapravo bit će vezan uz njihovo društvo Brodosplit-Plovidba gdje s ukupno 5 brodova u floti, uključujući jedrenjak Golden Horizon, praktički posluju kao brodarska kompanija i namjera je kroz komercijalizaciju brodova vraćati kredite, s time da bi taj dio poslovanja ujedno poslužio i kao jamstvo za nove poslove.

Vrijedno je reći da Brodosplit dosad nije isticao tu svoju djelatnost koja je predviđena programom restrukturiranja, posebice jer se zbog utjecaja korone tržište se našlo u velikim previranjima i negativnim kretanjima.

Međutim, u tijeku je projektiranje za potrebe mega projekta - rezidencijalnog broda (sa stanovima) pod imenom Narrative za investitora Storylines, u kojem Brodosplit sudjeluje sa značajnim udjelom, no čiju vrijednost Uprava ne može komunicirati. Brod je kompleksan, s pogonom na LNG, a namjera je Brodosplita kao graditelja trebala bi generirali novo zapošljavanje.

Naime radi se o barem dvije tisuće ljudi koji bi bili potrebni, ali jedan tako veliki projekt doznajemo da pruža mogućnost da se dijelovi posla odrede i u drugim brodogradilištima. Riječ je o višem nivou suradnje od klasične kooperacije, odnosno o poslu u kojem bi mogli profitirati i druga hrvatska brodogradilišta, primjerice riječki 3. Maj i pulski novi Uljanik, pod pretpostavkom urednog poslovanja. Za sad je za taj mega posao nedavno obnovljen brodograđevni ugovor koji još nije stupio na snagu, ali se aktivnosti razvoja projekta kao i projektiranje intenzivno odvijaju u sklopu Brodosplitovog odjela za projektiranje gdje radi oko 50 projektanata.

S povratkom dijela starih radnika, te dolaskom novih radnika, nakon uspješnog refinanciranja, u upravi Brodosplita vjeruju u potpuni oporavak i nastavak uspješnog poslovanja.

Sponzorirani sadržaj

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.