3 min. čitanja

Stanovnici otoka Paga ogorčeni (ne)radom pošte: „Pošiljke nam stižu s 2-3 tjedna zakašnjenja“

Stanovnici otoka Paga ogorčeni (ne)radom pošte: „Pošiljke nam stižu s 2-3 tjedna zakašnjenja“

VIDALIĆI/NOVALJA – Dostava pošiljki na kućnu adresu osnovno je pravo svakog građanina, uređeno i posebnim Zakonom o poštanskim uslugama, no kako u Hrvatskoj često zakoni postoje samo na papiru ili da bi se kršili, tako i ova pravila ne vrijede u svim dijelovima zemlje jednako. Upozorio je na ovo Zvonko Krtanjek iz Vidalića, mjesta udaljenog od Novalje  5 km. Kaže da pošta dolazi kad se skupi na hrpu, kasni 2-3 tjedna, a paketima je u nekoliko navrata nedostajao sadržaj, a još nedavno Hrvatska pošta se hvalila kako su uspješno dostavljaju pošiljke dronivima.

“U sezoni nam stiže i dva mjeseca stara pošta”

„Pogledajte ažurnost našeg poštara. Pošiljke dobivamo s dva do tri tjedna zakašnjenja…i tako već tri, četiri godine…urgirali kod šefova, pisali primjedbe…i svi obećavaju da će riješiti problem…nažalost sve je gore…danas išao po pakete u poštu koji su u Novalju stigli 02.11.a jučer u popodnevnim satima poštar ostavio obavijest u sandučiću… trebao platit 25 kuna ležarine(dva paketa=50kn)…svaka čast službenicama na šalterima izdali mi pakete bez plaćanja jer znaju za problem pa na svoju štetu izdali pakete…sramota da se to u današnje vrijeme događa…a zna se kakva država takvi i pojedini njezini službenici…na fotografiji jučerašnja pošta…pogledajte datume…“ piše Zvonko Krtanjek na Facebook grupi otok Pag, ispod kojeg je nekoliko otočana potvrdilo da doista i sami imaju sličnih problema.

“Ima toga i s južne strane otoka”, “Niste sami koji ne dobivaju poštu. Nažalost”,  “Svuda vam je slična situacija s poštom… nije to ništa, u sezoni nam i do 2 mjeseca stara pošta stiže.”, “Leti sam doživjela da poštar u vožnjii ( na motoru) ubaci kovertu u dvorište .Da nisam slučajno to vidjela moguće bi bilo da bura odleprša poštu do mora.”, samo su neki od komentara, koje ljudi nižu ispod ove objave, dok ima i pozitivnih komentara: “U gradu Pag, nisam nikad imala takvih problema, zato poštarima grada Paga sve pohvale, pohvale i službenicima HP u gradu Pagu, nikad nikakvih problema, POŠTARIMA i svim službenicima u POŠTI, u gradu Pagu, Hvala, ostanite uvijek takvi”, piše jedna Pažanka, dok drugi zaključuje: “Znači nije do pošte, već do ljudi koji rade (ne rade) svoj posao.

“Dva puta iz paketa nedostajao sadržaj”

– Ja sam oko 10 godina na Pagu, iz Hlebina u Podravini, odakle su Generalići naivci. Tad sam se doselio u Vidaliće i prije nije bilo problema, svaki dan je pošta išla. Prije 3-4 godine pošta nam stiže najprije svako drugi ili treći dan. Ok, nije sad problem čelati dan-dva više. No krenulo je da pošta gotovo i ne stiže. Paketi kasne danima. Zovem šefa, kažu da nemaju koga poslati.

Postalo je sve gore i pošta ne dolazi. Pretprošle godine tri puta su mi slali paket. Jednom je nedostajao sadržaj i drugi put nedostaje pola sadržaja, pa sam u trećem paketu napokon sam dobio cjelovitu pošiljku, ali ne preko Pošte, nego preko osobnog dostavljača!

Iako je plaćeno da se pošiljka dostavi na kućnu adresu, nedavno mi primjerice na inzistiranje paket dostavi poznanik od šefa pošte.

Imali smo jednog dobrog poštara koji bi uzeo broj telefona, pa nazvao kad bi stigla pošta. No njemu nije produljen ugovor.

Sad po pakete i gotovo sve preporučene pošiljke u pravilu treba ići u 5 km udaljenu Novalju. Poštar nas nikad ne može naći, iako smo mi tu stalno – kaže nam Zvonko Krtanjek.

Saznali preko maila da nisu platili račun

– Supruga je jučer dobila opomenu iz komunalije u Novalji iz listopada. Zadnji datum plaćanja je bio 30.10. Poštu smo dobili jučer s cijelom hrpom. Saznali smo da nismo platili račun preko maila, a nismo ni znali jer nismo dobili poštu.

Problema nemamo samo mi, nego većina stanovnika na otoku.

Žalimo se već tri godine i nitko na nas ne obraća pažnju – kaže nam gospodin Zvonko.

Upit smo poslali i na adresu Odnosa s javnošću Hrvatske pošte. Odgovor ćemo objaviti, čim ga dobijemo.

Jurica Gašpar

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.