3 min. čitanja

SLUČAJ MOBY DREA Bojan Ivošević tvrdi: "Gradonačelnik nas drži u mraku, Ministarstvo nema nikakvu težinu i možemo se samo nadati da Talijani ne uzmu odvjetnike!"

SLUČAJ MOBY DREA Bojan Ivošević tvrdi: "Gradonačelnik nas drži u mraku, Ministarstvo nema nikakvu težinu i možemo se samo nadati da Talijani ne uzmu odvjetnike!"
Foto: Bojan Ivošević

- Tematska sjednica o brodu Moby Drea i škveru je za sedam dana, a gradskim vijećnicima dostupno je ništa. Apsolutno ništa - napisao je na Facebooku Ivošević koji se dokopao i onog "slavnog" rješenja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture kojim se Moby Drei nalaže egzil iz Splita i Hrvatske.

Boviši drugi čovjek Splita tvrdi kako se gradonačelnik Šuta nije se udostojio niti osnovne dokumente vezane za brod i škver dostaviti vijećnicima pokušavajući svesti raspravu na folklorno političko prepucavanje.

- Nema ugovora o koncesiji, nema izvješća o izvršavanju obaveza prema državi, nema nikakvih pokazatelja o strukturi tvrtke Brodosplit i njenih sestrinskih tvrtki, nema broja zaposlenih niti njihove prosječne plaće, nema detalja iz predsječajnog postupka, nema stava DORH-a o promjeni granice pomorskog dobra u slučaju raskida koncesije, nema stava Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine o eventualnom prebacivanju tako stvorenog zemljišta u vlasništvu RH na Grad Split, u konačnici nema ni famoznog rješenja kojim se nalaže odlazak broda - napisao je.

Do famoznog rješenja Ministarstva je na kraju ipak došao i možete ga u cijelosti pročitati OVDJE.

"Brod nije samo uplovio u škver, dopustilo mu se!"

Bojan Ivošević dalje upozorava kako brod ipak nije samo tako uplovio u škver već je Ministarstvo mora prometa i infrastrukture 22.07.2025. putem CIMIS sustava dopustilo njegovo uplovljavanje u škver.

- Uplovljavanje se u konačnici dogodilo na 31.07.2025. dok je naš gradonačelnik bavio se protokolom u Zagrebu nakon što devet dana prstom nije mrdnuo po ovoj temi. Što se tiče sadržaja samog rješenja jasno je da će Moby Drea i slični brodovi ubuduće moći skidati azbest u Splitu, samo vlasnik broda ne smije zaboraviti uputiti prethodnu pisanu obavijest za prekogranični promet otpadom na koju nadležno tijelo mora dati odobrenje - što su uvijek dosad i odobrili - nastavlja Ivošević.

Otpad je, navodi, trebao biti iz škvera odvezen tvrtki CIAK d.o.o. u Zabok odakle bi dalje navedena tvrtka morala ga deponirati negdje van Hrvatske. Cijeli postupak nije proveden na temelju neke sudske prakse već isključivo na temelju mišljenja Ministarstva zaštite okoliša i zelene tranzicije da se skidanje panela bez dovršetka remonta u Splitu smatra uvozom otpada, a ne remontom.

- Mogu samo reći nadajmo se da Talijani neće uzeti odvjetnike i pokrenuti upravni spor s obzirom da su sudovi vrlo jasno rekli da su jedino oni nadležni tumačiti zakone, odnosno da mišljenja Ministarstava nemaju apsolutno nikakvu težinu kad dođe do sudskog spora.

P.s. - Osim Brodosplit d.d. i talijanske tvrtke Med Fuel S.r.l. u poslu je i riječka tvrtka Capris Croatia d.o.o - završava Ivošević.

J.T.

PROČITAJTE JOŠ:

SLUČAJNOST ILI? “Moby Drea” je sestrinski brod “Santa Cruza” na kojem su prevareni pomorci mjesecima živjeli u nemogućim uvjetima!
Morski HR doznaje za vezu između broda “Moby Drea” koji pun uvezenog azbesta još uvijek stoji u splitskom škveru i broda na kojem je sve do nedavno bez osnovnih uvjeta za život čamilo 9 pomoraca, među kojima i jedan Hrvat. Krajem lipnja, dakle oko mjesec dana prije nego što je

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.