Francuski CMA CGM također priprema potpuni povratak kroz Sueski kanal tijekom prosinca.
Njihov brod CMA CGM Benjamin Franklin, kapaciteta 17.859 TEU, nedavno je postao najveći brod koji je prošao kanalom u posljednje dvije godine, što SCA (Suaz Canal Authority) vidi kao važan indikator povratka povjerenja brodara.
Maersk još ne potvrđuje povratak na Sueski kanal, unatoč najavama Uprave kanala, poručujući da će se tranziti normalizirati tek kada se potpuno procijene sigurnosni uvjeti na ruti kroz Crveno more.
Maersk je naglasio da im je sigurnost posada i dalje apsolutni prioritet te da će se povratak na istočno-zapadni koridor odvijati postupno, ovisno o razvoju situacije. Time su ublažili očekivanja nakon što je Suez Canal Authority (SCA) objavio da bi se danski prijevoznik mogao vratiti već početkom prosinca, navodi Splash247.
SCA u međuvremenu pokušava "namamiti" brodare i nudi popuste za velike kontejnere te jača operativnu podršku korisnicima kako bi ubrzala povratak prometa u Crveno more i ponovno stabilizirala glavnu svjetsku rutu između Azije i Europe.
J.T.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev