4 min. čitanja

RASPAD SISTEMA Neadekvatni brodovi se kvare, kasne ili ne plove: "Zašto zadarski akvatorij dobiva najlošije od Jadrolinije?"

RASPAD SISTEMA Neadekvatni brodovi se kvare, kasne ili ne plove: "Zašto zadarski akvatorij dobiva najlošije od Jadrolinije?"
Foto: Jadrolinija

PREKO/ZADAR - Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, a putnici su više od sat vremena kasnili u dolasku u Zadar. Pritom je dio automobila iz Preka ukrcan na liniju koju održava trajekt Sv. Juraj. A ovaj posljednji je pak glumio "brzobrodsku", a ne trajektnu liniju, pa je putnike iskrcao u Gradskoj luci na Poluotoku, a potom vozila s putnicima u Gaženicu.

- I danas - ona Grčka karampana Ugljan se pokvarila, i sad vozio samo Jadran - kaže nam čitatelj koji poručuje da je bilo "milijun auta u Gaženici i nastao je krkljanac".

Zašto Split ima kvalitetniju flotu od Zadra?

Nije prvi put da u našu redakciju stižu žalbe stanovnika zadarskog plovnog područja, no ovaj put ljudima je prekipjelo:

- Nitko da povuče pitanje starosti i kvalitete flote na zadarskom području,u odnosu na npr. Split? Ugljan je kupljen iz Grčke, i ne vozi po jačoj južini (hrvatski trajekti koji voze su Jadran, Juraj Dalmatinac itd... to su trajekti proizvedeni u Kraljevici) Nazor je prastar, SIS još i više - nabraja ovaj otočanin i nastavlja:

- Uvedena brzobrodska linija Zadar - Preko koja je uspostavljena kad se Gaženica otvorila - brod Dora je više u škveru nego na liniji. I non stop ga mijenja trajekt Sv. Juraj koji je također star ka Biblija.

[caption id="attachment_51857" align="aligncenter" width="960"]

Foto: Facebook

- Jedino što funkcionira su ti moderni trajekti hrvatske proizvodnje, ali ih ne daju na zadarsko područje. Najveći problem je umisto da se potakne hrvatska brodogradnja, kupuju se grčki otpatci. Jadrolinija ne nešto najjače što imamo od brodarstva, ali ne funkcionira dobro - razočarano konstatira.

Dora po najmanjem vjetru ne isplovljava, a trajekti su stari!

- Katamarane imaju opravdano jer zna bit jakoga juga (i bure, tamo na zapadnom dijelu). Jedini problem je Dora. Više je u škveru nego na liniji i nije adekvatna od početka. Ona i po najmanjem vitru ne isplovljava. Ali trajekti su najveći problem. Stari su. A ima masu novogradnje koja se dodijeljuje isključivo na Splitsko područje. Vladimir Nazor, Sis, Sveti Juraj su tri trajekta koji rade frekventne linije a nisu adekvatni. A ovo za Ugljan je posebna priča. Kupuje se polovni grčki nekvalitetni trajekt koji ne može ploviti (pristajati da budemo precizniji), znači nemaritiman je, zato su ga se Grci i riješili. Trajekata fali, a kupuje se loša polovna roba iz Grčke. Nema smisla - zaključuje naš sugovornik.

Foto: ŽLU Zadar / Ilustracija

Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, putnici su kasnili, a nisu dobili nikakvu obavijest. Naposljetku, Jadrolinija je putnike o svemu obavijestila priopćenjem i to tek u 13.30 sati:

"Danas, 08.08. umjesto trajekta Ugljan na trajektnoj liniji Zadar (Gaženica) - Ošljak - Preko (Ugljan) plovi trajekt Jadran non-stop, bez najavljenog reda plovidbe.

Iznimno će se iz luke Preko ukrcavati automobili na brodskoj liniji 409 Zadar - Preko."

I dok čekamo službeno očitovanje o uzroku tog izvanrednog stanja, podsjetnik na to kako su se iz Jadrolinije pohvalili kako je trajekt Ugljan stigao prije dvije godine na tu liniju.

„Ugljan" je proizveden 2009. godine u Grčkoj, može prevesti 650 putnika i 114 vozila. Riječ je o prvom od tri broda koje će Jadrolinija ove godine pustiti u plovidbu. Samo ime ovog trajekta govori o njegovoj namjeni, a to je da povezuje otok Ugljan i Zadar, napisali su iz Jadrolinije.

Da je problem velik, upozoreni smo od više otočana i građana zadarskog plovnog područja, zbog čega smo na adresu Jadrolinije poslali i konkretne upite o starosti i neadekvatnosti flote za ovaj dio Jadrana. Odgovore ćemo objaviti čim ih dobijemo.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Putnik: Na trajektu s Iža ne radi klima, a vani nema tende – Jadrolinija: “Klima radi, ali je prevruće!” | | Morski HR
IŽ - Svima je vruće ovih dana, pa baš kad čovjek pomisli da je uz more ugodnije, doznamo da baš i nije tako. Otočanin nam se, naime požalio da nije ugodno voziti se trajektom Sis od otoka Iža prema
Jadrolinijina Dora plovi ilegalno a Agencija poništila natječaj na koji se s novim brodom javila konkurencija | | Morski HR
ZADAR/PREKO - Liniju Zadar - Preko- Zadar Jadrolinija održava bez valjanog ugovora od kraja 2021. godine, a natječaj za brzobrodsku vezu je poništen. Potvrđeno je to za 057.info u Agenciji za obalni
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2022 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.