1 min. čitanja

Turisti se vraćaju na dubrovačke zidine

Turisti se vraćaju na dubrovačke zidine
Foto: HTV Screenshot

DUBROVNIK - Dubrovačke gradske zidine turistički su jedan od najposjećenijih spomenika. Nakon dvije godine turistički rezultati vraćaju se u normalu - ove godine prodali su dvostruko više ulaznica nego lani. Istodobno, Društvo prijatelja dubrovačke starine nastavlja brojne projekte obnove.

Rijetki su turisti koji posjete Dubrovnik, a ne obiđu gradske zidine. Posjetitelja ima, ali pretpandemijskih gužvi i zagušenja nema. Šetnja duga 1940 metara može trajati satima. U prvih osam mjeseci ove godine prodano je dvostruko više ulaznica nego lani. To je 60% turističkog prometa iz rekordne 2019. godine. U Društvu prijatelja dubrovačke starine nisu fokusirani na rekorde već na održivi turizam. Zadovoljni su sezonom i financijskim rezultatima.

  • U odnosu na 2019. godinu, ove godine nešto veća ulaznica za zidine, bila je 200, sad je 250 kuna, tako da ti financijski rezultati su veći, nego sam broj prodanih ulaznica - naglasio je Vedran Kosović, predsjednik Društva prijatelja dubrovačke starine.

Novac od ulaznica ulažu u obnovu spomeničke baštine na području nekadašnje Dubrovačke Republike - od Orebića pa do Konavala. Pokreće se razvoj turistički manje atraktivnih područja, a Dubrovnik rasterećuje.

  • Rad Društva se uklapa u priču održivog upravljanja turizmom i to se tiče disperzije turizma, da ne bude samo Dubrovnik jedna točka, nego cijela Županija naša i svi objekti. Zaista smo ponosni što možemo ponuditi to našim gostima - rekao je Kosović.

Otkako je otvoren Pelješki most povećan broj turista bilježe i stonske zidine, prenosi HRT.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.