>
  3 min. čitanja

Ovo je trajekt kojeg je od Norvežana kupila Jadrolinija - Povezivat će Dubrovnik i Bari!

Ovo je trajekt kojeg je od Norvežana kupila Jadrolinija - Povezivat će Dubrovnik i Bari!
Foto: Youtube / Screenshot

Dugo se šuškalo da je nacionalni brodar Jadrolinija u postupku nabavke trajekta koji će biti veći od svih koje do sada posjeduje.

Nedavno su šuškanja postala još i glasnija kada je Jadrolinija na svojim službenim stranicama objavila da će od ljeta nova trajektna linija povezivati Dubrovnik s Barijem u Italiji objavila da će od ljeta nova trajektna linija povezivati Dubrovnik s Barijem u Italiji. Prethodno, navedena je trajektna linija bila privremeno ukinuta, a sada će, na radost brojnih putnika biti ponovo uspostavljena.

Koji bi trajekt mogao voziti tu liniju, pitali su se mnogi, a jedno od mogućih rješenja bilo je i kupnja novoga.

Hrvatski nacionalni brodar je za Dalmaciju danas otkrio i više:

"Jadrolinija je trenutno u procesu priključenja broda Oslofjord svojoj floti prvenstveno radi održavanja međunarodnih linija, a ne isključujući opciju uključenja u lokalne državne linije. Brod očekujemo u Hrvatskoj krajem ovog mjeseca nakon čega odlazi u brodogradilište na osnovne prilagodbe vizualnom identitetu Jadrolinije, te potom i uključenje u putnički pomorski promet.

Riječ je svakako o brodu kojeg s ponosom očekujemo te koji će predstavljati značajno unapređenje usluge, komfora i sadržaja kojeg nudimo našim putnicima, ali i ne manje bitno, jačanje pozicije Jadrolinije u međunarodnom dijelu poslovanja", napisali su iz Jadrolinije.

Izgrađen 1993., renoviran 2014.

Brod 'Oslofjord' izgrađen je 1993. u švedskom brodogradilištu Bruce Shipyard, opremljen je u Norveškoj, a potpuno renoviran 2014. u Finskoj. Njegov matični brodar do sada je bio Norveški Fjordline, a plovio je iz Sandefjorda u Norveškoj do Stromstada u Švedskoj. Za taj mu je put prosječno trebalo 2 sata i 30 minuta plovidbe.

Dugačak je 134,40 metara, prosječna brzina mu je 17, iako može ploviti i brzinom od 19 čvorova, a prima 1.800 osoba i 350 automobila. Brod je to kojega pokreću dva motora.

Zanimljivo, putničke kabine koje je brod izvorno posjedovao, uklonjene su tijekom renovacije 2014. kako bi se dobilo na prosoru za sjedala i komforu putnika.

Uz navedeno, 'Oslofjord' ima i igraonicu za djecu, kasino aparate, ali i veliki Duty Free shop.

Što će od navedenoga zadržati, a što još dobiti tijekom plovidbe pod Jadrolinijinom zastavom, tek nam predstoji za vidjeti, piše Dalmacija danas.

Evo i kako novi Jadrolinijin brod izgleda unutra...

Lorena Zvonimira Kolak

PROČITAJTE JOŠ:

Na trajektnoj liniji Dubrovnik - Bari Jadrolinija uvodi 10 putovanja tjedno
Hrvatski nacionalni brodar Jadrolinija najavljuje da trajektna linija Dubrovnik – Bari u 2024. godini donosi novosti. No, kako kažu, ne žele odmah otkriti sve, već će kroz sljedećih nekoliko dana otkrivati kakvu priču pišu putovanja na ovoj liniji, ove godine. Jedna od novosti u novom redu plovidbe jest veća
Jadrolinija nabavlja trajekt između Zadra i Dugog otoka, koji će moći ispod mosta Ždrelac!
Nacionalni linijski brodar, riječka Jadrolinija, u novom investicijskom ciklusu počinje s gradnjom novih brodova. U prvoj fazi riječ je o tri nova električna broda, dok je drugi korak projektiranje novog dvostranog trajekta namijenjenog povezivanju južnog dijela Dugog otoka s putničkom lukom u Gaženici. Zadrani se već sada pitaju
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.