2 min. čitanja

Otkako je otvoren Pelješki most, Ston obara turističke rekorde

Otkako je otvoren Pelješki most, Ston obara turističke rekorde
Foto: Wikimedia

STON - Koliko je izgradnja Pelješkog mosta donijela jugu zemlje - tek će se saznati. Dubrovnik je jako avioodredište i većina turista dolazi zrakoplovima. No kad se izgrade pristupne ceste Pelješkome mostu, postat će i odredište za goste koji stižu automobilima. Korist očekuju i u Stonu - koji je ove godine ostvario dobre turističke rezultate.

U Dubrovniku je ovih dana oko 16.000 turista. Prednjače Britanci i Amerikanci - koji stižu zrakoplovima.

- Divna zemlja, uživali smo, svima ćemo reći da posjete Hrvatsku - rekla je Carol Pellegrino, turistica iz SAD-a.

- Na biciklističkoj turi Pelješcem vidjeli smo novi most. Prekrasan je. Izlet smo završili u Stonu na kamenicama, Bilo je divno - rekao je Don Pellegrino, turist iz SAD-a.

Don i Carol preferiraju adrenalinski odmor pa su bili i na stonskome maratonu. Nisu jedini turisti koji su ove godine otkrili lokalnu gastronomiju i kulturno-povijesne znamenitosti. Raste broj posjetitelja i na najduljim sačuvanim europskim zidinama.

- Moram Ston posebno istaknuti. Otkako je most pušten, Ston bilježi značajno bolje rezultate i tu je značajno više turista na svim objektima. Bilježimo povećan broj turista nego lani, možemo biti zadovoljni - rekao je Vedran Kosović, predsjednik Društva prijatelja dubrovačke starine.

Turističkim rezultatima zadovoljni su i u Općini. Zbog nedovršenih pristupnih cesta Pelješkome mostu, strepili su od prometnih poteškoća tijekom ljetnih mjeseci. No, većih zagušenja ipak nije bilo.

- Kada uzmem podatke Hrvatskih cesta koliko je automobila prošlo kroz Ston, pa pomnožite s brojem ljudi milijun ljudi, to je ogromno za Ston, Mislim da smo uspješno prebrodili gužve, bilo je gužve, ali nije bilo zastoja ni u prometu, ni u Stonu, a i restorani izvrsno radili - rekao je Vedran Antunica, načelnik općine Ston.

Iako je Dubrovnik izrazito avio-odredište izvjesno je da Pelješki most otvara neke nove mogućnosti. Osobito kada bude dovršena stonska obilaznica.

- Činjenica je da će se dolaziti brže kad se završi cesta bit će bolje, mislim da postoje tržišta na kojima bi mi mogli profitirati - rekao je Miro Drašković, direktor TZ-a Dubrovnik.

Pa će se dodatne marketinške aktivnosti uložiti u promociju upravo na tim tržištima, piše HRT.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.