Nacionalni park Mljet predstavlja digitalnu inovaciju koja će posjetiteljima olakšati kupnju ulaznica i samim time boravak u Parku.
Digitalna revolucija stigla je na najzeleniji hrvatski otok – posjetitelji sada mogu kupiti ulaznice i dobiti sve potrebne informacije jednostavno putem WhatsApp aplikacije.
Nova WhatsApp usluga predstavlja pravi preokret u načinu kako posjetitelji pristupaju informacijama o nacionalnom parku. Umjesto dugotrajnih poziva, čekanja u redu ili traženja informacija na različitim mjestima, sve što trebate je jedna poruka na WhatsApp
+385 99 219 6659.
- Digitalizacija turističkih usluga više nije luksuz, već nužnost. Naši posjetitelji, bilo da dolaze iz Hrvatske ili inozemstva, navikli su na brzinu i jednostavnost digitalnih usluga, a mi im to sada možemo pružiti.” - objašnjavaju iz Nacionalnog parka Mljet.
Putem jednostavne WhatsApp poruke, posjetitelji imaju trenutni pristup svim ključnim informacijama:
Ova funkcionalnost posebno je korisna za turističke djelatnike – iznajmljivače brodova, voditelje izleta i agencije iz nekoliko razloga:




Foto: NP Mljet
Korištenje WhatsApp chatbota iznimno je jednostavno. Posjetitelji trebaju samo poslati poruku s ključnom riječi "I<3Mljet" na službeni WhatsApp broj +385 99 219 6659 ili skenirati QR kod koji se nalazi na ulazu u nacionalni park i na promotivnim materijalima. Uostalom, na OVOM LINKU možete preuzeti i video prezentaciju upotrebe aplikacije.
Usluga je dostupna 24 sata dnevno, na hrvatskom i engleskom jeziku, što osigurava da domaći i strani posjetitelji mogu jednako lako pristupiti informacijama.
J.T.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev