>
  2 min. čitanja

Javljaju se sumnje u izvještaj grčke obalne straže o migrantskoj tragediji

Javljaju se sumnje u izvještaj grčke obalne straže o migrantskoj tragediji
Foto: Talijanska obalna straža

BBC tvrdi da je dobio dokaze koji bacaju sumnju na službeni izvještaj grčke obalne straže o brodolomu migranata koji se dogodio u srijedu, a u kojem su, kako se strahuje, poginule stotine ljudi, a oko 500 ih se još vodi kao nestalo.

Analiza kretanja brodova u tom području sugerira da se prenatrpani ribarski brod nije kretao najmanje sedam sati prije nego što se prevrnuo i potonuo. Obalna straža i dalje tvrdi da je u to vrijeme brod bio na kursu prema Italiji i da spašavanje nije bilo potrebno.

Grčke vlasti još nisu odgovorile na nova saznanja BBC-ja.

Ribarski brod, na kojem je bilo između 500 i 700 migranata, potonuo je u srijedu na putu iz Afrike prema Europi. Ukupno 104 osobe su spašene, a pronađeno je 78 tijela. Ostali putnici su se nalazili ispod palube i potonuli su zajedno s brodom, prema grčkoj obalnoj straži.

Brodolom u Grčkoj: Na potonulom brodu bilo je oko 100 djece, svjedoče preživjeli
Preživjeli s ovog doslovno prekrcanog broda koji se prevrnuo i potonuo u srijedu na jugu Grčke, u jednoj od najgorih migrantskih katastrofa na Mediteranu posljednjih godina, kazali su liječnicima i policiji da je na brodu bilo oko 100 djece, javlja BBC. Barem 78 osoba je već proglašeno mrtvima. Iak…

Mjesto nesreće, otprilike 90 kilometara jugozapadno od poluotoka Peloponeza, nalazi se odmah iznad najdublje točke Sredozemnog mora, koja je duboka 5000 metara. Moguće je da ribarski brod nikada neće biti izvučen, prenosi HRT.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.